Інформатика в Новій українській школі

Назва програмиІнформатика в Новій українській школі
Структурний підрозділКафедра освітніх та інформаційних технологій
Розробник(и)Ситник Л.Г., к. техн. н., доцент, в.о. завідувача кафедри освітніх та інформаційних технологій; Подліняєва О.О., к. пед. н., доцент, доцент кафедри освітніх та інформаційних технологій
NametypeКурси за вибором
НапрямРозвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій)
Цільова аудиторіяУчителі (викладачі) інформатики
Мета програми- Формування компетентностей вчителів інформатики, необхідних для ефективної організації освітнього процесу в умовах реалізації Державного стандарту початкової освіти та Державного стандарту базової середньої освіти; - формування практичних навичок щодо створення безпечного освітнього середовища; - уміння впроваджувати діяльнісні методи навчання в освітній процес та використовувати цифрові інструменти для його організації.
Зміст програми- Розкриття особливостей організації̈ освітнього процесу в Новій українській школі, змісту інформатичної освітньої галузі та вимог до обов’язкових результатів навчання; - ознайомлення вчителів інформатики із сучасними електронними освітніми ресурсами, інформаційно-комунікаційними технологіями, навчальними онлайн-платформами, онлайн-сервісами, програмами доповненої та віртуальної реальності, програмним забезпеченням прикладного та навчального призначення, сервісами Веб 2.0, які використовуються для навчання інформатики, визначення переваг їх застосування; - вдосконалення вмінь створювати безпечне освітнє середовище.
Обсяг програми (години)1
Перелік компетентностей, що вдосконалюватимуться/ набуватимуться- Інформаційна; - цифрова; - культурна; - педагогічного партнерства; - комунікативна; - предметно-методична; - оцінювально-аналітична; - здатність до навчання впродовж життя.
Опис досягнутих результатів навчання- Здатність до критичного оцінювання і використання інформаційно-комунікаційних технологій у професійній діяльності та інших життєвих ситуаціях; - здатність інтегрувати інформатичну освітню галузь в освітні галузі; - здатність враховувати в освітньому процесі вікові особливості учнів; - здатність добирати електронні освітні ресурси, інформаційно-комунікаційні технології, навчальні онлайн-платформи, онлайн-сервіси, програми доповненої та віртуальної реальності, програмне забезпечення, сервіси Веб 2.0, середовища програмування, хмарні та дистанційні технології для досягнення очікуваних результатів навчання інформатики, визначених Державними освітніми стандартами.
Документ про освітуСертифікат