Теорія та методика викладання інформатики та інформаційних технологій

Назва програмиТеорія та методика викладання інформатики та інформаційних технологій
Структурний підрозділКафедра освітніх та інформаційних технологій
Розробник(и)Ситник Л.Г., к.т.н., доцент, доцент кафедри освітніх та інформаційних технологій
NametypeКурси за вибором
НапрямРозвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій)
Цільова аудиторіяУчителі (викладачі) інформатики
Мета програми- Формування компетентностей вчителів (викладачів) інформатики, необхідних для ефективної організації освітнього процесу в умовах реалізації Концепції державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа» на період до 2029 року, схваленої розпорядженням Кабінету Міністрів України від 14 грудня 2016 року № 988-р.;- ознайомлення з сутністю понять «інформаційно-комунікативні та цифрові технології в освітньому процесі», «електронне навчання», «інформаційна та кібернетична безпека»;- формування практичних навичок щодо створення безпечного освітнього середовища.
Зміст програмиОсновним змістом навчального процесу є: - розкриття особливостей організації̈ освітнього процесу в Новій українській школі, змісту інформатичної освітньої галузі та вимог до обов’язкових результатів навчання; - ознайомлення вчителів інформатики із сучасними електронними освітніми ресурсами, інформаційно-комунікаційними технологіями, навчальними онлайн-платформами, онлайн-сервісами, програмами доповненої та віртуальної реальності, програмним забезпеченням прикладного та навчального призначення, сервісами Веб 2.0, які використовуються для навчання інформатики, визначення переваг їх застосування; - вдосконалення вмінь створювати безпечне освітнє середовище.
Обсяг програми (години)1
Перелік компетентностей, що вдосконалюватимуться/ набуватимутьсяПрофесійні компетентності: інформаційно-цифрова, предметно-методична, мовно-комунікативна; загальні компетентності відповідно до професійного стандарту
Опис досягнутих результатів навчання- Здатність до прийняття ефективних рішень та відповідального ставлення до професійних обов’язків; - здатність до критичного оцінювання і використання інформаційно-комунікаційних технологій у професійній діяльності та інших життєвих ситуаціях; - здатність інтегрувати інформатичну освітню галузь з іншими освітніми галузями; - здатність враховувати в освітньому процесі вікові особливості учнів; - здатність добирати електронні освітні ресурси, інформаційно комунікаційні технології, навчальні онлайн-платформи, онлайн-сервіси, програми доповненої та віртуальної реальності, програмне забезпечення, сервіси Веб 2.0, середовища програмування, хмарні та дистанційні технології для досягнення очікуваних результатів навчання інформатики, визначених Державними освітніми стандартами.
Документ про освітуСертифікат