Особливості вивчення предметів громадянської та історичної освітньої галузі в закладах загальної середньої освіти

Назва програмиОсобливості вивчення предметів громадянської та історичної освітньої галузі в закладах загальної середньої освіти
Структурний підрозділКафедра соціально-гуманітарної освіти
Розробник(и)Драновська С. В., к. пед. н., доцент, в.о. завідувача кафедри соціально-гуманітарної освіти
NametypeКурси за вибором
НапрямРозвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій)
Цільова аудиторіяУчителі історії, громадянської освіти, основ правознавства
Мета програми- Розглянути головні тенденції розвитку громадянської та історичної освітньої галузі у закладах загальної середньої освіти в умовах Нової української школи; - забезпечити розвиток професійних та соціально-громадянських компетентностей педагогів області; - розширити навички та вміння педагогів щодо використання інтернет ресурсів у викладанні громадянської та історичної освітньої галузі; - залучення компетентнісного громадянської та історичної освітньої галузі для формування наскрізних умінь та обов’язкових результатів навчання здобувачів освіти в умовах реалізації Державного стандарту базової середньої освіти.
Зміст програми- Розширити теоретичні знання і практичні навички педагогів щодо реалізації сучасних підходів навчання громадянської та історичної освітньої галузі в закладах загальної середньої освіти в умовах Нової української школи; - використання сучасних онлайн ресурсів для розвитку професійних компетентностей педагогів; - застосування ефективних технологій, методів і прийомів у викладанні історії та громадянської освіти
Обсяг програми (години)1
Перелік компетентностей, що вдосконалюватимуться/ набуватимутьсяПрофесійні компетентності: предметно-методична, мовно-комунікативна, інформаційно-цифрова; загальні компетентності відповідно до професійного стандарту
Опис досягнутих результатів навчання- Усвідомлення й розуміння мети та ціннісних орієнтирів Нової української школи в контексті базової середньої освіти; - знання засадничих принципів, компетентнісного підходу під час реалізації інтегрованого навчання; - здатність моделювати зміст навчання відповідно до обов'язкових результатів навчання учнів; формувати та розвивати в учнів ключові компетентності та уміння, спільні для всіх компетентостей; - уміння використовувати новітні методи та прийоми навчання, здійснювати оціювання та моніторинг результатів навчання здобувачів освіти на засадах компетентнісного підходу.
Документ про освітуСертифікат