Інтегроване навчання при вивченні творів зарубіжної літератури

Назва програмиІнтегроване навчання при вивченні творів зарубіжної літератури
Структурний підрозділКафедра соціально-гуманітарної освіти
Розробник(и)Чхайло Л.М., старший викладач кафедри соціально-гуманітарної освіти; П’ятаченко Ю.В., старший викладач кафедри соціально-гуманітарної освіти
NametypeКурси за вибором
НапрямРозвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій)
Цільова аудиторіяУчителі (викладачі) зарубіжної літератури
Мета програми Підвищення методичного та практичного рівнів професійної компетентності вчителів (викладачів) зарубіжної літератури щодо викладання предмету на засадах Концепції Нової української школи в умовах реалізації Держстандарту базової середньої освіти;  ознайомити слухачів з основними положеннями інтегрованого навчання із забезпечення розвитку мовно-літературної компетентності в освітньому процесі;  розширення теоретичних знань і практичних навичок педагогів щодо реалізації інтегрованого навчання у мовно-літературній освітньої галузі;  оволодіння новими методиками викладання і навчання зарубіжній літературі, використовуючи інтегроване навчання
Зміст програмиРозглянуто сучасні підходи до організації та проведення інтегрованих уроків зарубіжної літератури; питання використання сучасних методик для розвитку предметних компетентності педагогів. Акцентовано увагу на особливості організації та проведення сучасного уроку з використанням інтегрованого навчання зарубіжної літератури. Кожна тема, викладена в навчальному курсі, ілюструється практичними прикладами, проблемно-пошуковими завданнями, презентаційними матеріалами, які допомагають евристично, нестандартно, креативно вирішувати актуальні проблеми в освітньому процесі
Обсяг програми (години)1
Перелік компетентностей, що вдосконалюватимуться/ набуватимутьсяПрофесійні компетентності: предметно-методична, мовно-комунікативна, інформаційно-цифрова, мовно-літературна; загальні компетентності відповідно до професійного стандарту вчителя
Опис досягнутих результатів навчання Усвідомлення й розуміння мети та ціннісних орієнтирів впровадження мовно-літературної освіти в умовах Нової української школи на рівні базової середньої освіти;  знання методів та технологій, у ході реалізації інтегрованого компоненту при викладання зарубіжної літератури;  здатність залучати компетентнісний потенціал мовно-літературної освітньої галузі для формування наскрізних умінь та обов’язкових результатів навчання;  уміння впроваджувати сучасні підходи в освітній процес при навчанні зарубіжної літератури, використовуючи інтегроване навчання
Документ про освітуСертифікат