Методологічні основи викладання іноземної мови та зарубіжної літератури в умовах Нової української школи

Назва програмиМетодологічні основи викладання іноземної мови та зарубіжної літератури в умовах Нової української школи
Структурний підрозділКафедра соціально-гуманітарної освіти
Розробник(и)Клюніна Н.В., старший викладач кафедри соціально-гуманітарної освіти; Чхайло Л.М., старший викладач кафедри соціально-гуманітарної освіти
NametypeКурси за вибором
НапрямРозвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій)
Цільова аудиторіяУчителі іноземної мови та зарубіжної літератури
Мета програмиПідвищення методичного та практичного рівнів професійної компетентності вчителів іноземної мови та зарубіжної літератури в умовах Нової української школи
Зміст програмиНовітні досягнення шкільної освіти. Формування життєвих умінь ХХІ століття та предметних компетентностей учнів на уроках іноземної мови та зарубіжної літератури. Особливості процесу викладання і навчання учнів. Професійна рефлексія як одна із засад успішного реформування освіти. Способи мотивації підлітків - зовнішня та внутрішня мотивація. Особливості навчання відповідно до характеристик учнів - залучення, мотивація, підтримка уваги. Розуміння державних стандартів і навчальних програм. Контекстуалізація навчання - упорядкування зовнішнього контексту, результатів навчання за стандартами та програмами, комунікативних мовленнєвих умінь, наскрізних умінь і мовного матеріалу
Обсяг програми (години)1
Перелік компетентностей, що вдосконалюватимуться/ набуватимутьсяПрофесійні компетентності: предметно-методична, мовно-комунікативна, інформаційно-цифрова; загальні компетентності відповідно до професійного стандарту
Опис досягнутих результатів навчання Усвідомлення життєвих умінь ХХІ століття та предметних компетентностей учнів;  знання про професійну рефлексію;  розуміння особливостей навчання відповідно до характеристик учнів – залучення, мотивація, підтримка уваги;  знання контекстуалізації навчання – упорядкування зовнішнього контексту, результатів навчання за стандартами та програмами, комунікативних мовленнєвих умінь, наскрізних умінь і мовного матеріалу
Документ про освітуСертифікат