Сучасні підходи навчання зарубіжної літератури при реалізації Державного стандарту базової середньої освіти

Назва програмиСучасні підходи навчання зарубіжної літератури при реалізації Державного стандарту базової середньої освіти
Структурний підрозділКафедра соціально-гуманітарної освіти
Розробник(и)Чхайло Л.М., старший викладач кафедри соціально-гуманітарної освіти
NametypeКурси за вибором
НапрямРозвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій)
Цільова аудиторіяУчителі (викладачі) зарубіжної літератури
Мета програми Підвищення методичного та практичного рівнів професійної компетентності вчителів (викладачів) зарубіжної літератури щодо викладання предметів на засадах Концепції Нової української школи в умовах реалізації Держстандарту базової середньої освіти;  забезпечення розвитку мовно-літературної компетентності в освітньому процесі;  розширення теоретичних знань і практичних навичок педагогів щодо реалізації сучасних підходів у мовно-літературній освітньої галузі
Зміст програмиРозглянуто сучасні підходи до організації та проведення уроків зарубіжної літератури; питання використання сучасних онлайн сервісів для розвитку предметних компетентності педагогів. Акцентовано увагу на особливості організації та проведення сучасного уроку з використанням сучасних технологій та інноваційних методів навчання на уроках зарубіжної літератури. Кожна тема, викладена в навчальному курсі, ілюструється практичними прикладами, проблемно-пошуковими завданнями, презентаційними матеріалами, які допомагають евристично, нестандартно, креативно вирішувати актуальні проблеми в освітньому процесі
Обсяг програми (години)1
Перелік компетентностей, що вдосконалюватимуться/ набуватимутьсяПрофесійні компетентності: предметно-методична, мовно-комунікативна, інформаційно-цифрова, мовно-літературна; загальні компетентності відповідно до професійного стандарту вчителя
Опис досягнутих результатів навчання Усвідомлення й розуміння мети та ціннісних орієнтирів впровадження мовно-літературної освіти в умовах Нової української школи на рівні базової середньої освіти;  знання засадничих принципів компетентнісного, діяльнісного і особистісно зорієнтованого підходів; методів та технологій, що спрямовані на їх реалізацію;  здатність залучати компетентнісний потенціал мовно-літературної освітньої галузі для формування наскрізних умінь та обов’язкових результатів навчання;  уміння впроваджувати сучасні підходи
Документ про освітуСертифікат