Організація освітнього процесу на уроках української мови та літератури в умовах реалізації Держстандарту базової середньої освіти

Назва програмиОрганізація освітнього процесу на уроках української мови та літератури в умовах реалізації Держстандарту базової середньої освіти
Структурний підрозділКафедра соціально-гуманітарної освіти
Розробник(и)Логвиненко Ю.В., к. філол. н., доцент, доцент кафедри соціально-гуманітарної освіти
NametypeКурси за вибором
НапрямРозвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій)
Цільова аудиторіяУчителі української мови та літератури
Мета програмиОзнайомити слухачів з основними положеннями мовно-літературної освіти в контексті НУШ; ознайомити з особливостями впровадження діяльнісного підходу на уроках мовно-літературної освітньої галузі; забезпечити інструментами організації освітнього процесу на уроках мовно-літературної освітньої галузі; розширити навички активізації пізнавальної та рефлексивної діяльності здобувачів освіти на уроках мовно-літературної освітньої галузі в Новій українській школі
Зміст програми- Розширити теоретичні знання і практичні навички педагогів щодо реалізації сучасних підходів навчання учнів у Новій українській школі; - розкрити компетентнісній потенціал МЛОГ для формування наскрізних умінь та обов’язкових результатів навчання здобувачів загальної середньої освіти; - закріпити навички використання сучасних онлайн-сервісів для навчання учнів; - зацікавити у створенні, накопиченні, поширенні власного педагогічного досвіду
Обсяг програми (години)1
Перелік компетентностей, що вдосконалюватимуться/ набуватимутьсяПрофесійні компетентності: предметно-методична, мовно-комунікативна, інформаційно-цифрова; загальні компетентності відповідно до професійного стандарту
Опис досягнутих результатів навчання Усвідомлення й розуміння мети та ціннісних орієнтирів впровадження Концепції Нової української школи на рівні базової середньої освіти;  знання засадничих принципів компетентнісного і діяльнісного підходів до організації навчання на уроках предметів МЛОГ;  здатність до вибору найефективніших методів і прийомів навчання у процесі реалізації діяльнісного підходу до навчання;  уміння залучати компетентнісний потенціал мовно-літературної освітньої галузі для формування життєвих компетентностей, наскрізних умінь та обов’язкових результатів навчання здобувачів освіти
Документ про освітуСертифікат