Методологічні основи викладання предметів мовно-літературної освітньої галузі в умовах Нової української школи

Назва програмиМетодологічні основи викладання предметів мовно-літературної освітньої галузі в умовах Нової української школи
Структурний підрозділКафедра соціально-гуманітарної освіти
Розробник(и)Логвиненко Ю.В., к. філол. н., доцент, доцент кафедри соціально-гуманітарної освіти
NametypeКурси за вибором
НапрямРозвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій)
Цільова аудиторіяУчителі української мови та літератури
Мета програмиОзнайомити слухачів з основними положеннями мовно-літературної освіти в контексті НУШ; забезпечити розвиток професійних компетентностей слухачів курсів підвищення кваліфікації; розкрити слухачам курсів шляхи найбільш результативного навчання української мови і літератури, інтегрованих курсів віповідно до Концепції НУШ; розширити навички слухачів використовувати найекономніші і найефективніші методи й прийоми навчання у процесі реалізації діяльнісного підходу
Зміст програми- Розширити теоретичні знання і практичні навички педагогів щодо реалізації сучасних підходів навчання учнів у Новій українській школі; - розкрити компетентнісній потенціал МЛОГ для формування життєвих компетентностей, наскрізних умінь та обов’язкових результатів навчання здобувачів загальної середньої освіти; - закріпити навички використання сучасних онлайн-сервісів для навчання учнів; - зацікавити у створенні, накопиченні, поширенні власного педагогічного досвіду
Обсяг програми (години)1
Перелік компетентностей, що вдосконалюватимуться/ набуватимутьсяПрофесійні компетентності: предметно-методична, мовно-комунікативна, інформаційно-цифрова; загальні компетентності відповідно до професійного стандарту
Опис досягнутих результатів навчання Усвідомлення й розуміння мети та ціннісних орієнтирів Нової української школи на рівні базової середньої освіти;  знання засадничих принципів компетентнісного й діяльнісного підходів до організації навчання на уроках мовно–літературної освітньої галузі;  здатність до вибору найефективніших методів і прийомів навчання у процесі реалізації діяльнісного підходу;  уміння залучати компетентнісний потенціал мовно-літературної освітньої галузі для розвитку життєвих компетентностей, наскрізних умінь та обов’язкових результатів навчання здобувачів освіти.
Документ про освітуСертифікат