Формування ключових компетентностей та наскрізних умінь здобувачів освіти

Назва програмиФормування ключових компетентностей та наскрізних умінь здобувачів освіти
Структурний підрозділКафедра соціально-гуманітарної освіти
Розробник(и)Мазуренко В.О., к.техн.н., доцент, доцент кафедри соціально-гуманітарної освіти (розробник); Логвиненко Ю.В., к. ф. н., доцент, доцент кафедри соціально-гуманітарної освіти (викладач)
NametypeКурси за вибором
НапрямФормування спільних для ключових компетентностей вмінь
Цільова аудиторіяПедагоги різних спеціальностей
Мета програми- Ознайомити слухачів з концептуальними положеннями Нової української школи; - навчити організовувати роботу згідно з нормативно-правовим забезпеченням освітнього процесу в Новій українській школі; - розвинути уміння й навички активізації пізнавальної діяльності здобувачів освіти; - сформувати та розвинути уміння й навички здійснювати формувальне оцінювання
Зміст програмиУдосконалення раніше набутих та/або набуття нових компетентностей за вимогами НУШ у межах професійної діяльності, а також уміння та навички: -застосовувати отримані знання у професійній діяльності, -працювати у команді та в автономному режимі, -мислити стратегічно, критично, - організовувати рефлексивну й творчу діяльність здобувачів освіти, пов’язану з опануванням предметних компетенцій та наскрізних умінь, - переносити власний досвід, знання, способи розв’язання проблем, методи навчання і виховання в умови НУШ, - формувати й оцінювати наскрізні уміння здобувачів ЗЗСО
Обсяг програми (години)1
Перелік компетентностей, що вдосконалюватимуться/ набуватимутьсяПрофесійні компетентності (предметно-методична, мовно-комунікативна, інформаційно-цифрова) та загальні компетентності відповідно до професійного стандарту
Опис досягнутих результатів навчання Усвідомлення й розуміння мети та ціннісних орієнтирів Нової української школи на рівні базової середньої освіти;  знання засадничих принципів компетентнісного і діяльнісного підходів до організації навчання;  здатність до вибору найефективніших методів і прийомів навчання у процесі реалізації діяльнісного підходу до навчання;  уміння формувати та розвивати наскрізні уміння та компетентності здобувачів освіти
Документ про освітуСертифікат