Корекційно-компенсаторні основи освітнього процесу в роботі з дітьми з порушеннями слуху, мовлення, ЗПР, поведінковими розладами в інклюзивному освітньому середовищі

Назва програмиКорекційно-компенсаторні основи освітнього процесу в роботі з дітьми з порушеннями слуху, мовлення, ЗПР, поведінковими розладами в інклюзивному освітньому середовищі
Структурний підрозділКафедра педагогіки, спеціальної освіти та менеджменту
Розробник(и)Золотарьова Т.В., к.пед.н., старший викладач кафедри педагогіки, спеціальної освіти та менеджменту
NametypeКурси за вибором
НапрямРозвиток інклюзивних компетентностей (створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання, забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами
Цільова аудиторіяПедагоги різних спеціальностей
Мета програмиМета даного курсу полягає в підвищенні рівня професійної компетентності педагогів у галузі спеціальної психології дітей з порушеннями слуху, мовлення, ЗПР, поведінковими розладами та у галузі відповідних напрямків корекційної педагогіки з застосуванням названих галузей в інклюзивному освітньому середовищі
Зміст програмиПсихолого-педагогічна характеристика дітей з порушеннями слуху, мовлення, ЗПР, поведінковими розладами. Сутність та механізми компенсаторних процесів у дітей з порушеннями слуху, мовлення, ЗПР, поведінковими розладами. Педагогічні аспекти корекціної роботи з дітьми з порушеннями слуху, мовлення, ЗПР, поведінковими розладами в інклюзивному освітньому середовищі
Обсяг програми (години)1
Перелік компетентностей, що вдосконалюватимуться/ набуватимутьсяЗдатність визначати у дітей з порушеннями слуху, мовлення, ЗПР, поведінковими розладами особливості розвитку пізнавальних та емоційно-вольових психічних процесів у ході навчально-виховної роботи в інклюзивному освітньому середовищі. Здатність виявляти напрямки здійснення компенсаторних процесів у дітей з порушеннями слуху, мовлення, ЗПР, поведінковими розладами в інклюзивному освітньому середовищі. Здатність застосовувати сучасні методи корекційно-компенсаторної роботи з дітьми з порушеннями слуху, мовлення, ЗПР, поведінковими розладами
Опис досягнутих результатів навчання Усвідомлення й розуміння сутності та механізмів компенсаторних процесів у дітей з порушеннями слуху, мовлення, ЗПР, поведінковими розладами;  знання особливостей пізнавальних та емоційно-вольових психічних процесів у дітей з ООП;  здатність з’ясовувати напрямки роботи з пізнавальними та емоційно-вольовими психічними процесами у дітей з ООП;  уміння вибирати методи компенсаторної та корекційної роботи з дітьми ООП в інклюзивному освітньому середовищі
Документ про освітуСертифікат