Корекційно-розвивальні технології навчання дітей з комплексними порушеннями розвитку

Назва програмиКорекційно-розвивальні технології навчання дітей з комплексними порушеннями розвитку
Структурний підрозділКафедра педагогіки, спеціальної освіти та менеджменту
Розробник(и)Прядко Л.О., к.пед.н., доцент, доцент кафедри педагогіки, спеціальної освіти та менеджменту
NametypeКурси за вибором
НапрямРозвиток інклюзивних компетентностей (створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання, забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами
Цільова аудиторіяЛогопеди, асиситенти вчителя
Мета програмиФормування уявлень про .особливості навчання дітей з комплексними порушеннями розвитку в умовах реформування освіти. Оволодіння сучасними підходами до навчання дітей з комплексними порушеннями розвитку
Зміст програмиКурси передбачають оволодіння слухачами системою умінь організації навчання учнів з комплексними порушеннями розвитку та корекційно-розвивального навчання
Обсяг програми (години)1
Перелік компетентностей, що вдосконалюватимуться/ набуватимутьсяПрофесійні компетентності: інклюзивна; предметно-методична, мовно-комунікативна, інформаційно-цифрова; загальні компетентності відповідно до професійного стандарту
Опис досягнутих результатів навчання- Оволодіння знаннями особливостей навчання та корекційно-розвивальної роботи з дітьми з комплексними порушеннями в освітньому просторі; - оволодіння уміннями здійснювати компетентнісний та особистісно-орієнтований підходи до дитини, враховуючи провідні види діяльності на основі удосконалення пізнавальної, комунікативно-мовленнєвої, психомоторної, особистісної сфер розвитку дитини; - формування навичок використання адаптивних освітніх технологій
Документ про освітуСертифікат