Рівні підтримки дітей з особливими освітніми потребами в інклюзивно-освітньому просторі

Назва програмиРівні підтримки дітей з особливими освітніми потребами в інклюзивно-освітньому просторі
Структурний підрозділКафедра педагогіки, спеціальної освіти та менеджменту
Розробник(и)Прядко Л.О., к.пед.н., доцент, доцент кафедри педагогіки, спеціальної освіти та менеджменту
NametypeКурси за вибором
НапрямРозвиток інклюзивних компетентностей (створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання, забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами
Цільова аудиторіяАсистенти вчителя
Мета програмиФормування уявлень про рівні підтримки дітей з особливими освітніми потребами в інклюзивно-освітньому середовищі. Оволодіння структурованою характеристикою визначення критеріїв ступеня порушень та специфікою надання підтримки дітям з особливими освітніми потребами
Зміст програмиКурси передбачають оволодіння слухачами системою умінь створення інклюзивно-освітнього середовища у залежності від необхідного рівня підтримки
Обсяг програми (години)1
Перелік компетентностей, що вдосконалюватимуться/ набуватимутьсяПрофесійні компетентності: інклюзивна; предметно-методична, мовно-комунікативна, інформаційно-цифрова; загальні компетентності відповідно до професійного стандарту
Опис досягнутих результатів навчання- Оволодіння знаннями особливостей функціонування дітей з особливими освітніми потребами, залежно від рівня підтримки; - оволодіння уміннями здійснювати освітній процес, враховуючи особливості функціонування дитини з особливими освітніми потребами; - формування навичок роботи з батьками залежно від рівня підтримки
Документ про освітуСертифікат