Назва програми | Інтелектуальні труднощі дітей з особливими освітніми потребами та стратегії допомоги |
Структурний підрозділ | Кафедра педагогіки, спеціальної освіти та менеджменту |
Розробник(и) | Прядко Л.О., к.пед.н., доцент, доцент кафедри педагогіки, спеціальної освіти та менеджменту |
Nametype | Курси за вибором |
Напрям | Розвиток спільних компетентностей (інноваційної, проектної та експериментальної діяльності) |
Цільова аудиторія | Педагоги спеціальних закладів освіти, педагоги різних спеціальностей |
Мета програми | Формування уявлень про інтелектуальні труднощі дітей з особливими освітніми потребами. Оволодіння новітніми педагогічними стратегіями роботи з такими дітьми. Висвітлення питань особливостей залучення дітей з інтелектуальними освітніми труднощами до дистанційного навчання |
Зміст програми | Курси передбачають оволодіння слухачами системою умінь надавати підтримку дітям з інтелектуальними освітніми труднощами. Висвітлення питань використання новітніх корекційно-освітніх технологій роботи з такими дітьми |
Обсяг програми (години) | 1 |
Перелік компетентностей, що вдосконалюватимуться/ набуватимуться | Професійні компетентності: інклюзивна; предметно-методична, мовно-комунікативна, інформаційно-цифрова;
загальні компетентності відповідно до професійного стандарту |
Опис досягнутих результатів навчання | - Оволодіння знаннями особливостей функціонування інтелектуальної сфери дітей з особливими освітніми потребами;
- оволодіння уміннями здійснювати педагогічну підтримку дітям з інтелектуальними труднощами, спираючись на новітні наукові досягнення;
- формування навичок роботи з батьками дітей з. інтелектуальними трудно |
Документ про освіту | Сертифікат |
---|