Технології формування соціальної і здоров'язбережувальної компетентності учнів молодшого шкільного віку

Назва програмиТехнології формування соціальної і здоров'язбережувальної компетентності учнів молодшого шкільного віку
Структурний підрозділКафедра педагогіки, спеціальної освіти та менеджменту
Розробник(и)Єфремова Г.Л., к.пед.н., доцент, завідувач кафедри педагогіки, спеціальної освіти та менеджменту; Кожем’якіна І.В., к.пед.н., старший викладач кафедри педагогіки, спеціальної освіти та менеджменту
NametypeКурси за вибором
НапрямРозвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій)
Цільова аудиторіяВихователі ГПД
Мета програмиПідвищення методичного та практичного рівнів професійної компетентності педагогів початкової освіти (вихователів груп подовженого дня, вчителів початкових класів) щодо організації ефективного здоров’язберігаючого освітнього простору та формування навичок здорового способу життя серед дітей молодшого шкільного віку. Поглиблення та розширення соціально-гуманітарних і психолого-педагогічних знань, формування вмінь використання новітніх освітніх та інформаційно-комунікаційних технологій щодо формування соціальної і здоров'язбережувальної компетентності учнів молодшого шкільного віку. Сприяння та науково-методичний супровід власної траєкторії неперервного розвитку педагогів
Зміст програмиЗміст програми має практичну спрямованість, містить інваріантну складову і охоплює: змістовну, практичну (практико-орієнтовану) і ресурсну (методичну) складові підвищення кваліфікації педагогів. Навчальний курс спрямований на пошук ефективних технологій формування соціальної і здоров'язбережувальної компетентності учнів молодшого шкільного віку у змісті реалізації сучасних стратегій Нової української школи; висвітлення особливостей організації педагогіки партнерства у процесі формування навичок здорового способу життя серед дітей молодшого шкільного віку; визначення сучасних механізмів формування ефективного безпечного освітнього середовища в умовах освітнього закладу; розглядає сутність впровадження діяльнісного підходу щодо інтеграції соціальної і здоров’язбережувальної компететності в освітній процес
Обсяг програми (години)1
Перелік компетентностей, що вдосконалюватимуться/ набуватимутьсяПрофесійні компетентності: предметно-методична, мовно-комунікативна, інформаційно-цифрова; загальні компетентності відповідно до професійного стандарту
Опис досягнутих результатів навчанняОволодіння діяльнісним, компетентнісним та технологічним підходами щодо організації здоров’язбережувального освітнього процесу; - уміння застосовувати сучасні здоров’язбережувальні методики та освітні технології; - здатність формувати навички здорового способу життя учнів молодшого шкільного віку в умовах сучасного освітнього середовища
Документ про освітуСертифікат