Формувальне оцінювання як інструмент реалізації наскрізних компетентностей в умовах Нової української школи

Назва програмиФормувальне оцінювання як інструмент реалізації наскрізних компетентностей в умовах Нової української школи
Структурний підрозділКафедра педагогіки, спеціальної освіти та менеджменту
Розробник(и)Луценко С.М., к.держ.упр., доцент, доцент кафедри ПСОМ; Пінчук Д.М., старший викладач кафедри ПСОМ; Цебро Я.І., к.е.н., доцент, доцент кафедри ПСОМ
NametypeКурси за вибором
НапрямРозвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій)
Цільова аудиторіяУчителі (викладачі) різних спеціальностей
Мета програмиПідвищення методичного та практичного рівнів професійної компетентності педагогів загальної середньої освіти: - створення розвивального освітнього середовища для освоєння методів та інструментів формувального оцінювання; - підвищення якості методичної підготовки здобувачів освіти з оцінювання освітніх досягнень учнів основної та старшої школи відповідно до вимог Концепцепції «Нова українська школа»; - сприяння побудові здобувачем освіти власної системи підтримки навчання школярів
Зміст програмиПрограма передбачає ознайомлення слухачів з історією виникненням поняття формувального оцінювання як стратегії навчання; з елементами формувального оцінювання; спрогнозування ефективності застосування елементів формувального оцінювання у власній педагогічній діяльності; розвиток навичок роботи з онлайновими та офлайновими інструментами формувального оцінювання. Програмою передбачено розгляд поняття «формувальне оцінювання», доведення того, що формувальне оцінювання — це оцінювання для навчання; сучасні Інтернет-сервіси для реалізації формувального оцінювання; створення власного пакету технік та інструментів для реалізації формувального оцінювання та їх презентація
Обсяг програми (години)1
Перелік компетентностей, що вдосконалюватимуться/ набуватимутьсяПрофесійні компетентності: предметно-методична, мовно-комунікативна, інформаційно-цифрова; загальні компетентності відповідно до професійного стандарту
Опис досягнутих результатів навчанняОволодіння компетентнісним та діяльнісним підходами на основі інноваційних освітніх технологій й навичками їх застосовування в умовах НУШ; - створення власного пакету технік та інструментів для реалізації формувального оцінювання; - здатність моделювання уроку з листами зворотного зв’язку на основі технології формувального оцінювання
Документ про освітуСертифікат