Технології гейміфікації та фасилітації як ефективні інструменти підвищення мотивації сучасного учня до навчання, або як навчати цікаво та захоплююче

Назва програмиТехнології гейміфікації та фасилітації як ефективні інструменти підвищення мотивації сучасного учня до навчання, або як навчати цікаво та захоплююче
Структурний підрозділКафедра педагогіки, спеціальної освіти та менеджменту
Розробник(и)Сидоренко Н.В., к.пед.н., викладач кафедри педагогіки, спеціальної освіти та менеджменту; Литвиненко Я.О., к.філол.н., викладач кафедри педагогіки, спеціальної освіти та менеджменту
NametypeКурси за вибором
НапрямРозвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій)
Цільова аудиторіяУчителі (викладачі) різних спеціальностей
Мета програмиМетою навчального курсу є підвищення методичного та практичного рівнів професійної компетентності педагогів закладів загальної середньої освіти; науково-методичний супровід професійного розвитку вчителів у їх підготовці до впровадження Державних стандартів базової середньої освіти; професійний саморозвиток педагогів
Зміст програмиНавчальний курс спрямований на вдосконалення знань з теоретико-методологічних основ технологій гейміфікації та фасилітації, особливостей їх використання задля формування позитивної мотивації учнів до навчання. Ознайомлення педагогів із існуючими сучасними факторами впливу на інтерес та вмотивованість учнів до навчання; особливостями формування мотивації; опанування сучасних стратегій формування позитивної мотивації учнів. Розвиток навичок використання актуального педагогічного досвіду гейміфікації освітнього процесу навчання в школі для впровадження Державних стандартів базової середньої освіти; добирати доцільні ігрові технології навчання, організовувати ефективну освітню діяльність. Підвищення рівня обізнаності вчителів з етапами фасилітації, практичними прийомами та інструментами фасилітації, які допоможуть урізноманітнити та зробити ефективнішим навчальний процес, підвищити залученість учнів до навчання та сприятимуть формуванню позитивної мотивації до навчання
Обсяг програми (години)1
Перелік компетентностей, що вдосконалюватимуться/ набуватимутьсяПрофесійні компетентності: предметно-методична, мовно-комунікативна, інформаційно-цифрова; загальні компетентності відповідно до професійного стандарту
Опис досягнутих результатів навчання- Оволодіння системними знаннями щодо технологій гейміфікації та фасилітації, можливостей їх використання в умовах Нової української школи; - обізнаність із сучасними ресурсними матеріалами для організації освітнього процесу; - вміння застосовувати методи та прийоми підвещення мотивації до навчання в освітньому процесі; - здатність проектувати, розробляти та проводити уроки з використанням технологій гейміфікації та фасилітації
Документ про освітуСертифікат