Автономія закладу освіти як інструмент реалізації Нової української школи

Назва програмиАвтономія закладу освіти як інструмент реалізації Нової української школи
Структурний підрозділКафедра педагогіки, спеціальної освіти та менеджменту
Розробник(и)Луценко С.М., к. держ. упр., доцент, доцент кафедри педагогіки, спеціальної освіти та менеджмент; Пінчук Д.М., старший викладач кафедри педагогіки, спеціальної освіти та менеджмент
NametypeКурси за вибором
НапрямРозвиток управлінської компетентності (для керівників закладів освіти, науково-методичних установ та їх заступників)
Цільова аудиторіяКерівники ЗЗСО, ЗФПО та їх заступники
Мета програмиПідвищення методичного та практичного рівнів професійної компетентності керівників закладів освіти:  поглиблення освітніх та професійних компетентностей керівників закладів освіти відповідно до власних інтересів, запитів суспільства, потреб економіки;  формування новітніх підходів до організації діяльності закладу освіти та створення сторатегії закладу освіти на засадах автономії й конкурентно-діяльнісного підходу;  розвиток навичок компетентнісно-орієнтованої освіти, побудови професійної та особистої кар’єри, освіти упродовж життя;  підготовка керівників закладів освіти докадрової, організаційної, академічної та фінансової автономії
Зміст програмиПрограма допоможе розібратися, як зробити зміни у школі ефективними. За допомогою курсу можна дізнатися: як реалізувати автономію у своїй школі; як сформувати стратегію розвитку своєї школи; у чому особливості академічної, кадрової, організаційної та фінансової автономії як інструменту реалізації НУШ. Програма ознайомить із межами та свободою, яка є всередині академічної, організаційної, кадрової та фінансової автономій; можна дізнатися, як сформувати стратегію розвитку освітнього закладу, яка дасть змогу реалізувати автономію у школі у спосіб, актуальний саме для її команди. Програма курсу розрахована на керівників закладыв освіти та спирається на новаторства, викладені в концепції «Нова українська школа» і Законі України «Про освіту», посилюючи інституційну спроможність ЗО в умовах децентралізації, збільшення автономії закладу освіти й педагога, сприяючи демократизації освітнього середовища та розвитку наскрізної громадянської компетентності
Обсяг програми (години)1
Перелік компетентностей, що вдосконалюватимуться/ набуватимутьсяУправлінські компетентності: прогностична, організаційна, оцінювально-аналітична; професійні компетентності: нормативно-правова, емоційно-етична, інклюзивна, здоров’язбережувальна, інноваційна, інформаційно-цифрова; загальні компетентності: громадянська, соціальна, культурна, когнітивна та підприємницька
Опис досягнутих результатів навчання- Оволодіння компетентнісними підходами на основі інноваційних освітніх технологій; - вміння застосовувати сучасні методики та інструменти компетентнісно-діяльнсіного підходу й комунікацій в умовах автономії закладу освіти; - здатність формувати навички взаємодії та реалізувати автономію закладу освіти на демократичних засадах
Документ про освітуСертифікат