Безпечне освітнє середовище закладу загальної середньої освіти: управлінський аспект

Назва програмиБезпечне освітнє середовище закладу загальної середньої освіти: управлінський аспект
Структурний підрозділКафедра педагогіки, спеціальної освіти та менеджменту
Розробник(и)Перлик В.В., старший викладач кафедри педагогіки, спеціальної освіти та менеджменту; Івашина Л.П., к. держ. упр., доцент, доцент кафедри педагогіки, спеціальної освіти та менеджменту
NametypeКурси за вибором
НапрямРозвиток управлінської компетентності (для керівників закладів освіти, науково-методичних установ та їх заступників)
Цільова аудиторіяКерівники ЗЗСО та їх заступники
Мета програмиНавчальний курс спрямований на удосконалення нормативно-правової стратегії безпечного, здорового та безбар’єрного освітнього середовища у закладі загальної середньої освіти; компетентностей керівних кадрів з питань створення та формування середовища, вільного від будь-яких форм насильства та дискримінації, формування інклюзивного, розвивального та мотивуючого до навчання освітнього процесу закладу загальної середньої освіти
Зміст програмиНавчальний курс спрямований на формування безпечного, здорового та безбар’єрного освітнього середовища у закладі загальної середньої освіти вивчення та організації освітнього процесу у відповідності до нормативної бази
Обсяг програми (години)1
Перелік компетентностей, що вдосконалюватимуться/ набуватимутьсяУправлінські компетентності: прогностична, організаційна, оцінювально-аналітична; професійні компетентності: нормативно-правова, емоційно-етична, інклюзивна, здоров’язбережувальна, інноваційна, інформаційно-цифрова; загальні компетентності: громадянська, соціальна, культурна, когнітивна та підприємницька
Опис досягнутих результатів навчання- Оволодіння знаннями щодо нормативно-правової стратегії безпечного, здорового та безбар’єрного освітнього середовища у закладі загальної середньої освіти; - знання напрямів самооцінювання освітньої діяльності закладу загальної середньої освіти щодо організації освітнього середовища; - вміння застосовувати набуті знання керівниками закладів освіти для створення освітнього середовища, вільного від будь-яких форм насильства та дискримінації; - здатність формувати інклюзивне, розвивальне та мотивуюче до навчання освітнє середовище закладу загальної середньої освіти
Документ про освітуСертифікат