Дитиноцентризм як центральний компонент Нової української школи: роль учителя, нові підходи до навчання

Назва програмиДитиноцентризм як центральний компонент Нової української школи: роль учителя, нові підходи до навчання
Структурний підрозділКафедра психології
Розробник(и)Панченко С.М., к. психол. н., доцент, доцент кафедри психології, координатор НУШ в Сумській області, тренер НУШ, проректор з науково-педагогічної та навчальної роботи; викладачі кафедри психології
NametypeКурси за вибором
НапрямРозвиток психологічних, емоційно-етичних компетентностей (психолого-фізіологічні особливості здобувачів освіти певного віку)
Цільова аудиторіяПедагоги різних спеціальностей
Мета програмиПідготовка до реалізації мети особистісно орієнтованої моделі освіти, яка лежить в основі концепції Нової української школи, принципу дитиноцентризму, як одного із ключових засад всебічного розвитку дитини, формування загальнокультурних та морально-етичних цінностей, ключових та предметних компетентностей, життєвих та соціальних навичок
Зміст програми- Ціннісні орієнтири реформи «Нова українська школа»; - особистісно орієнтована модель освіти: завдання та технології, орієнтація на потреби учня в освітньому процесі; - принцип дитиноцентризму, як один із ключових засад реформи «Нова українська школа»; - практичні прийоми створення психологічного комфорту школярів, розкриття потенціалу кожної дитини в умовах освітнього середовища Нової української школи
Обсяг програми (години)1
Перелік компетентностей, що вдосконалюватимуться/ набуватимутьсяРозвиток психологічних, емоційно-етичних компетентностей;розвиток професійних компетентностей;розвиток загальних компетентностей відповідно до професійного стандарту
Опис досягнутих результатів навчання- Знання ціннісних орієнтирів реформи «Нова українська школа»;- системні уявлення про особистісно орієнтовану модель освіти;- розуміння мети і сутності принципу дитиноцентризму, як одного із ключових засад реформи;- практичні навички створення психологічного комфорту школярів, вивчення їх потреб, розкриття потенціалу кожної дитини в освітньому процесі Нової української школи
Документ про освітуСертифікат