Ефективна пам’ять: конкретні рекомендації та техніки з її розвитку

Назва програмиЕфективна пам’ять: конкретні рекомендації та техніки з її розвитку
Структурний підрозділКафедра психології
Розробник(и)Сидоренко І.В., старший викладач кафедри психології; викладачі кафедри психології
NametypeКурси за вибором
НапрямРозвиток психологічних, емоційно-етичних компетентностей (психолого-фізіологічні особливості здобувачів освіти певного віку)
Цільова аудиторіяУчителі (викладачі) різних спеціальностей
Мета програмиПідвищити методичний та практичний рівень професійної компетентності педагогів щодо механізмів розвитку процесів пам’яті
Зміст програмиПід час вивчення курсу слухачі: - ознайомляться зі змістом сучасних науково-практичних концепцій та підходів щодо вивчення пам’яті; - ознайомляться з психофізіологічними особливостями процесів запам’ятовування; - оволодіють психолого-педагогічним інструментарієм діагностики й корекції процесів та видів пам’яті; - апробують методи та техніки розвитку пам’яті; - отримають конкретні рекомендації з розвитку пам’яті з урахуванням індивідуальних, вікових та соціальних особливостей; - вдосконалять та трансформують професійний рівень щодо механізмів розвитку власної пам’яті та учнів
Обсяг програми (години)1
Перелік компетентностей, що вдосконалюватимуться/ набуватимуться- Здатність формувати в учнів ключові компетентності та уміння у відповідності до розвитку пам’яті; - здатність моделювати зміст навчання з урахуванням рівня розвитку пам’яті учнів; - здатність планувати освітній процес та організовувати інноваційні види і форми навчальної і пізнавальної діяльності учнів з урахуванням протікання процесів, повязаних із запам’ятовуванням; - здатність добирати і використовувати сучасні та ефективні методики та технології навчання, виховання з розвитку пам’яті учнів; - здатність визначати і враховувати в освітньому процесі вікові та індивідуальні особливості учнів з урахуванням рівня пам’яті; - здатність формувати позитивну мотивацію учнів та організовувати їхню пізнавальну дільність з урахуванням рівня пам’яті; - здатність використовувати стратегії роботи з розвитку пам’яті учнів, які сприяють формуванню їхньої позитивної самооцінки; - здатність організовувати беспечне освітнє середовище, використовувати здоровозбережувальні технології під час освітнього процесу з урахуванням процесів пам’яті; - здатність зберігати особисте фізичне та психічне здоровя під час професійної діяльності; здатність визначати умови та ресурси професійного розвитку впродовж життя
Опис досягнутих результатів навчання- Володіння системними знаннями про сутність та особливості розвитку пам’яті; - готовність до особистісно-професійних змін у керуванні процесів пам’яті; - здатність використовувати в освітньому процесі сучасні методи та техніки з розвитку пам’яті, пов’язані з урахуванням індивідуальних, вікових та соціальних характеристик, гнучкість у виборі форм та методів з розвитку пам’яті
Документ про освітуСертифікат