Психологічне відновлення учасників освітнього процесу: цілі, завдання, інструменти

Назва програмиПсихологічне відновлення учасників освітнього процесу: цілі, завдання, інструменти
Структурний підрозділКафедра психології
Розробник(и)Марухина І.В., старший викладач кафедри психології
NametypeКурси за вибором
НапрямРозвиток психологічних, емоційно-етичних компетентностей (психолого-фізіологічні особливості здобувачів освіти певного віку)
Цільова аудиторіяУчителі (викладачі) різних спеціальностей
Мета програмиЗбереження психічного здоров’я учасників освітнього процесу, підвищення рівня їх психологічної культури; формування навичок відновлення психологічного та соціального благополуччя у дітей та дорослих
Зміст програми- Подолання негативних наслідків соціальних явищ; - специфіка роботи з дітьми з ознаками психологічної травми, отриманої через війну; - профілактика та подолання професійного вигорання педагогів; - розвиток резилієнтності в дітей та педагогів; - технологія «зцілюючих класів»
Обсяг програми (години)1
Перелік компетентностей, що вдосконалюватимуться/ набуватимутьсяРозвиток психологічних, емоційно-етичних компетентностей; розвиток професійних компетентностей; розвиток загальних компетентностей відповідно до професійного стандарту
Опис досягнутих результатів навчання- Знання особливостей переживання травми дітьми та дорослими, подолання наслідків психотравми; - розуміння мети і сутності психологічного відновлення дітей та дорослих; - практичні навички психологічного відновлення особистості, учнівських та педагогічних колективів
Документ про освітуСертифікат