Виховання та розвиток особистості: компетентності, взаємодія, партнерство

Назва програмиВиховання та розвиток особистості: компетентності, взаємодія, партнерство
Структурний підрозділКафедра теорії і методики змісту освіти
Розробник(и)Сєрих Л. В., к. пед. н., доцент, в.о. завідувача кафедри теорії і методики змісту освіти
NametypeКурси за вибором
НапрямРозвиток спільних компетентностей (інноваційної, проектної та експериментальної діяльності)
Цільова аудиторіяПедагоги - учасники проєкту
Мета програмиПідвищення методичного й практичного рівнів професійної компетентності педагогів різних спеціальностей на основі впровадження теорії і методики взаємодії закладів загальної середньої та позашкільної освіти, різних громадських, соціальних інституцій
Зміст програмиПід час курсу викладачі поглиблять свій фаховий рівень, зокрема знання сучасних тенденцій розвитку середовища взаємодії, партнерства, співпраці різних категорій педагогічних працівників, які забезпечують виховання та розвиток особистості; зрозуміють особливості процесів виховання особистості (групові дискусії, трененги, майстер-класи) та оволодіють способами практичного застосування їх в педагогічній практиці. Розвинуть уміння організовувати діяльність здобувачів освіти на основі компетентнісного підходу, на засадах партнерства та взаємодії
Обсяг програми (години)30
Перелік компетентностей, що вдосконалюватимуться/ набуватимутьсяСпільні ключові та професійні компетентності: предметно-методична, мовно-комунікативна, інформаційно-цифрова, інклюзивна; загальні компетентності відповідно до професійного стандарту
Опис досягнутих результатів навчання Застосування групових дискусій у розв’язанні виховних проблем, зокрема естетичного виховання як на уроках, так і в позаурочних час, в закладах ріхних типів;  уміння будувати освітньо-виховний процес на основі компетентнісного підходу, на засадах партнерства та взаємодії ;  усвідомлення та реалізація сучасних методик та моделей взаємодії, співпраці здобувачів освіти
Документ про освітуСертифікат