Сучасні технології організації освітнього процесу з біології, біології і екології в контексті Нової української школи

Назва програмиСучасні технології організації освітнього процесу з біології, біології і екології в контексті Нової української школи
Структурний підрозділКафедра теорії і методики змісту освіти
Розробник(и)Успенська В.М., к. пед. н., доцент, доцент кафедри теорії і методики змісту освіти
NametypeКурси за вибором
НапрямРозвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій)
Цільова аудиторіяУчителі (викладачі) біології, біології і екології
Мета програмиПідвищення методичного та практичного рівнів професійної компетентності вчителів біології, біології і екології щодо сучасних інноваційних технологій навчання учнів з біології, біології і екології, формування готовності до застосування новітніх методів і прийомів у освітній діяльності
Зміст програмиЗагальний огляд сучасних інноваційних технологій навчання біології (і екології). Дослідницькі технології в навчальній і позакласній роботі. Ігрові, інтерактивні, сучасні інформаційно-комунікаційні технології в освітньому процесі з біології (і екології). Форми, методи, технології, тренди забезпечення сучасної шкільної біологічної освіти. Нові підходи до оцінювання учнів
Обсяг програми (години)1
Перелік компетентностей, що вдосконалюватимуться/ набуватимутьсяЗагальні компетентності: громадянська, соціальна, культурна, лідерська. Базові: соціально-громадянська, загальнокультурна, мовно-комунікативна, психологічно-фасилітативна, підприємницька, інформаційно-цифрова
Опис досягнутих результатів навчання̶ Знання інноваційних технологій навчання біології (і екології), сутності та особливостей упровадження дослідницьких, ігрових, інтерактивних, інформаційно-комунікаційних технологій в освітньому процесі з біології (і екології); ̶ уміння будувати освітній процес з біології (і екології) з використанням сучасних освітніх трендів, методів і прийомів дослідницьких, ігрових, інтерактивних, інформаційно-комунікаційних технологій; проєктувати урок біології (і екології) за сучасними інноваційними технологіями; організовувати дослідну діяльність учнів; використовувати різні форми оцінювання навчальних досягнень; - усвідомлення сутності продуктивної професійної діяльності вчителя біології (і екології) відповідно до актуальних освітніх вимог
Документ про освітуСертифікат