Технології компетентнісно зорієнтованої освіти на уроках предмета «Основи здоров’я» та інтегрованого курсу «Здоров’я, безпека та добробут»

Назва програмиТехнології компетентнісно зорієнтованої освіти на уроках предмета «Основи здоров’я» та інтегрованого курсу «Здоров’я, безпека та добробут»
Структурний підрозділКафедра теорії і методики змісту освіти
Розробник(и)Успенська В.М., к. пед. н., доцент, доцент кафедри теорії і методики змісту освіти
NametypeКурси за вибором
НапрямРозвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій)
Цільова аудиторіяУчителі навчального предмета «Основи здоров’я» та інтегрованого курсу соціальної і здоров’язбережувальної освітньої галузі «Здоров’я, безпека та добробут»
Мета програмиПідвищення методичного та практичного рівнів професійної компетентності вчителів основ здоров’я та інтегрованого курсу «Здоров’я, безпека та добробут» з організації сучасного освітнього процесу компетентнісно зорієнтованої здоров’язбережувальної освіти в умовах реалізації ідей Нової української школи
Зміст програмиНормативно-правові та дидактичні засади організації освітнього процесу з основ здоров’я та інтегрованого курсу «Здоров’я, безпека та добробут». Концептуальні засади освіти на основі розвитку життєвих навичок як основи компетентнісного, діяльнісного, особистісно зорієнтованого підходів у навчанні здоров’ю. Професійна орієнтація в новій українській школі в арсеналі освітньої діяльності вчителя соціальної та здоров'язбережувальної освітньої галузі. Інноваційні технології офлайн і онлайн навчання у здоров’яспрямованій освіті. Конструювання інтерактивних уроків та уроків-тренінгів здоров’язбережувального змісту. Моделювання сучасного уроку здоров’язбережувального змісту
Обсяг програми (години)1
Перелік компетентностей, що вдосконалюватимуться/ набуватимутьсяЗагальні компетентності: громадянська, соціальна, культурна, лідерська. Базові: соціально-громадянська, загальнокультурна, мовно-комунікативна, психологічно-фасилітативна, підприємницька, інформаційно-цифрова
Опис досягнутих результатів навчання- Знання нормативно-правових та дидактичних засад організації освітнього процесу з основ здоров’я та інтегрованого курсу «Здоров’я, безпека та добробут» у 5-9 класах закладів загальної середньої освіти; концептуальних засад компетентнісного, діяльнісного, особистісно зорієнтованого підходів у навчанні здоров’ю; - уміння впроваджувати в освітньому процесі технологію освіти на основі розвитку життєвих навичок; використовувати в освітньому процесі ресурси для професійної орієнтації учнів; застосовувати інноваційні інформаційно-комунікаційні, інтерактивні, тренінгові технології на навчальних заняттях здоров’язбережувального змісту, конструювати інтерактивні уроки та уроки-тренінги; - усвідомлення ідей Нової української школи в реалізації соціальної і здоров’язбережувальної освітньої галузі, сутності продуктивної професійної діяльності вчителів основ здоров’я та інтегрованого курсу «Здоров’я, безпека та добробут» відповідно до вимог сьогодення
Документ про освітуСертифікат