Розвиток критичного мислення молодшого школяра в контексті Нової української школи

Назва програмиРозвиток критичного мислення молодшого школяра в контексті Нової української школи
Структурний підрозділКафедра теорії і методики змісту освіти
Розробник(и)Декунова З.В., старший викладач кафедри теорії і методики змісту освіти; Лавська А.М., старший викладач кафедри теорії і методики змісту освіти
NametypeКурси за вибором
НапрямРозвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій)
Цільова аудиторіяУчителі початкових класів
Мета програмиПідвищення методичного та практичного рівнів професійної компетентності педагогів закладів освіти; підготовка кваліфікованого працівника, який набуває освітніх та професійних компетентностей відповідно до власних інтересів і запитів освіти та цілісної особистості, яка здатна до вибору власної освітньої траєкторії та навчання упродовж життя; оволодіння сучасними технологііями та методами роботи з учнями молодшого шкільного віку; сформованість умінь застосовувати стратегії розвитку критичного мислення в освітньому процесі початкової школи; моделювати сучасні навчальні заняття на основі діяльнісного підходу та реалізації ідей Нової української школи.
Зміст програмиРозширити знання педагогів про поняття «критичне мислення», «стратегії розвитку критичного мислення» та їх практичну значущість для формування ключових компетентностей молодших школярів. Розкрити теоретичні та практичні аспекти застосування стратегій критичного мислення в освітньому процесі початкової школи. Підвищувати рівень професійної майстерності та педагогічної культури вчителів. Підтримувати їхнє прагнення підвищувти свій фаховий рівень.
Обсяг програми (години)1
Перелік компетентностей, що вдосконалюватимуться/ набуватимуться- Професійні компетентності: предметно-методична, мовно-комунікативна, інформаційно-цифрова; - загальні компетентності відповідно до професійного стандарту
Опис досягнутих результатів навчанняУсвідомлення ідей Нової української школи, змісту компетентнісного підходу; здатність до продуктивної професійної діяльності відповідно до вимог сьогодення; уміння використовувати стратегії розвитку критичного мислення у освітньому процесі початкової школи.
Документ про освітуСертифікат