Особливості інтегрованого навчання молодших школярів в умовах Нової української школи

Назва програмиОсобливості інтегрованого навчання молодших школярів в умовах Нової української школи
Структурний підрозділКафедра теорії і методики змісту освіти
Розробник(и)Лавська А.М., старший викладач кафедри теорії і методики змісту освіти; Декунова З.В., старший викладач кафедри теорії і методики змісту освіти
NametypeКурси за вибором
НапрямРозвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій)
Цільова аудиторіяУчителі початкових класів
Мета програмиПідвищення методичного та практичного рівнів професійної компетентності педагогів закладів освіти; підготовка кваліфікованого працівника, який набуває освітніх та професійних компетентностей відповідно до власних інтересів і запитів освіти та цілісної особистості, яка здатна до вибору власної освітньої траєкторії та навчання упродовж життя; оволодіння сучасними технологііями та методами роботи з учнями молодшого шкільного віку; сформованість умінь моделювати навчальні заняття інтегрованого змісту; будувати освітній процес початкової школи на основі інтегрованого навчання в умовах реалізації ідей Нової української школи
Зміст програмиРозширити знання педагогів про поняття «інтеграція», «інтегроване навчання» та їх практичну значущість для формування ключових компетентностей молодших школярів. Розкрити теоретичні та практичні аспекти застосування інтеграції в освітньому процесі початкової школи. Підвищувати рівень професійної майстерності та педагогічної культури вчителів. Підтримувати їхнє прагнення підвищувти свій фаховий рівень
Обсяг програми (години)1
Перелік компетентностей, що вдосконалюватимуться/ набуватимуться- Професійні компетентності: предметно-методична, мовно-комунікативна, інформаційно-цифрова; - загальні компетентності відповідно до професійного стандарту
Опис досягнутих результатів навчання• Усвідомлення ідей Нової української школи; • готовність до переоцінки власного досвіду та реалізації сучасних підходів до навчання молодших школярів; • уміння будувати освітній процес початкової школи на основі інтегрованого навчання
Документ про освітуСертифікат