Упровадження ігрових та діяльнісних методів навчання в освітній процес початкової школи

Назва програмиУпровадження ігрових та діяльнісних методів навчання в освітній процес початкової школи
Структурний підрозділКафедра теорії і методики змісту освіти
Розробник(и)Лавська А.М., старший викладач кафедри теорії і методики змісту освіти; Декунова З.В., старший викладач кафедри теорії і методики змісту освіти
NametypeКурси за вибором
НапрямРозвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій)
Цільова аудиторіяУчителі початкових класів
Мета програмиПідвищення методичного та практичного рівнів професійної компетентності педагогів закладів освіти; формування у педагогів ціннісного ставлення до ігрової діяльності та її можливостей для всебічного розвитку дитини; усвідомлення педагогами глибинної сутності діяльнісного підходу як наскрізного; ознайомлення з ефективними практиками ігрових методів навчання; сформованість умінь упроваджувати ігрові та діяльнісні методи навчання; будувати освітній процес початкової школи на основі ігрових та діяльнісних методів навчання
Зміст програмиРозширення знань педагогів про поняття «ігрова діяльність», «навчання через гру», характеристики ігрового досвіду навчання, типи ігор та їх практичну значущість у розвитку молодших школярів. Конструктор LEGO як інструмент навчання через гру. Розкриття теоретичних та практичних аспектів упровадження ігрових та діяльнісних методів навчання в освітньому процесі початкової школи
Обсяг програми (години)1
Перелік компетентностей, що вдосконалюватимуться/ набуватимутьсяПрофесійні компетентності: предметно-методична, мовно-комунікативна, інформаційно-цифрова; загальні компетентності відповідно до професійного стандарту
Опис досягнутих результатів навчання Знання ефективних практик діяльнісного навчання; методів і прийомів реалізації навчання через гру;  уміння будувати освітній процес початкової школи на основі ігрових та діяльнісних методів навчання;  усвідомлення ціннісного ставлення до гри, як інструменту навчання; ролі педагога в освітньому просторі школи; готовністі до переоцінки власного досвіду та реалізації сучасних підходів до навчання молодших школярів
Документ про освітуСертифікат