Формувальне оцінювання в початковій школі: інструменти та практики

Назва програмиФормувальне оцінювання в початковій школі: інструменти та практики
Структурний підрозділКафедра теорії і методики змісту освіти
Розробник(и)Лавська А.М., старший викладач кафедри теорії і методики змісту освіти; Декунова З.В., старший викладач кафедри теорії і методики змісту освіти
NametypeКурси за вибором
НапрямРозвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій)
Цільова аудиторіяУчителі початкових класів
Мета програмиПідвищення методичного та практичного рівнів професійної компетентності педагогів закладів освіти; оволодіння сучасними методичними підходами до оцінювання навчальних досягнень молодших школярів на різних етапах навчання; сформованість умінь впроваджувати формувальне оцінювання навчальних досягнень учнів в освітній процес початкової школи як механізму вдосконалення викладання й поліпшення навчання в умовах реалізації ідей Нової української школи
Зміст програмиСучасні методичні підходи до оцінювання навчальних досягнень учнів молодшого шкільного віку. Сутність і методика здійснення формувального оцінювання; алгоритм дій; інструменти формувального оцінювання. Ефективний зворотній зв'язок для навчання. Теоретичні та практичні аспекти впровадження формувального оцінювання в освітній процес початкової школи
Обсяг програми (години)1
Перелік компетентностей, що вдосконалюватимуться/ набуватимутьсяПрофесійні компетентності: предметно-методична, мовно-комунікативна, інформаційно-цифрова; загальні компетентності відповідно до професійного стандарт
Опис досягнутих результатів навчання Знання сутності і методики здійснення формувального оцінювання; алгоритму дій та інструментів;  уміння впроваджувати технології формувального оцінювання навчальних досягнень учнів в освітній процес початкової школи;  усвідомлення формувального оцінювання як неперервного процесу, оцінювання для навчання; переваг формувального оцінювання; ролі учасників освітнього процесу
Документ про освітуСертифікат