Організація освітнього середовища молодших школярів в умовах Нової української школи

Назва програмиОрганізація освітнього середовища молодших школярів в умовах Нової української школи
Структурний підрозділКафедра теорії і методики змісту освіти
Розробник(и)Декунова З.В., старший викладач кафедри теорії і методики змісту освіти; Лавська А.М., старший викладач кафедри теорії і методики змісту освіти
NametypeКурси за вибором
НапрямРозвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій)
Цільова аудиторіяУчителі початкових класів
Мета програмиПідвищення методичного та практичного рівнів професійної компетентності педагогів закладів освіти; підготовка кваліфікованого працівника, який набуває освітніх та професійних компетентностей відповідно до власних інтересів і запитів освіти та цілісної особистості, яка здатна до вибору власної освітньої траєкторії та навчання упродовж життя; ознайомлення з особ¬ливостями організації освітнього процесу в школі І ступеню згідно з новою структурою; ефективними практиками урізноманітнення та упорядкування ос¬вітнього простору; оволодіння сучасними технологііями та методами роботи з учнями молодшого шкільного віку; сформованість умінь: щодо організації та управління класом, відповідно до розвивальних потреб дитини в соціокультурному контексті; створювати психологічно-безпечне середовище; будувати освітній процес початкової школи на основі філософії концепції Нової української школи.
Зміст програмиРозширити знання педагогів про поняття «освітнє середовище», складові освітнього середовища, роль учителя у формуванні психологічно-безпечного середовища та забезпечення права вибору. Ознайомити із ефективними практиками формування спільних цінностей їх практичною значущостю у розвитку молодших школярів. Розкрити теоретичні та практичні аспекти організації освітнього процесу в школі І ступеню в контексті Нової української школи. Підвищувати рівень професійної майстерності та педагогічної культури вчителів. Підтримувати їхнє прагнення підвищувти свій фаховий рівень.
Обсяг програми (години)1
Перелік компетентностей, що вдосконалюватимуться/ набуватимуться- Професійні компетентності: предметно-методична, мовно-комунікативна, інформаційно-цифрова; - загальні компетентності відповідно до професійного стандарту
Опис досягнутих результатів навчання• Усвідомлення ідей Нової української школи; • готовність до переоцінки власного досвіду та реалізації сучасних підходів до навчання молодших школярів; • уміння будувати освітній процес початкової школи на основі філософії концепції Нової української школи.
Документ про освітуСертифікат