Реалізація діяльнісного підходу та формувального оцінювання при викладанні інтегрованих курсів/ предметів природничої освітньої галузі

Назва програмиРеалізація діяльнісного підходу та формувального оцінювання при викладанні інтегрованих курсів/ предметів природничої освітньої галузі
Структурний підрозділКафедра теорії і методики змісту освіти
Розробник(и)Коростіль Л.А., к. пед. н., доцент, доцент кафедри теорії і методики змісту освіти
NametypeКурси за вибором
НапрямРозвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій)
Цільова аудиторіяУчителі природничої освітньої галузі
Мета програмиПідготовка вчителів до організації освітнього процесу на основі вимог Державного стандарту базової середньї освіти в умовах НУШ
Зміст програмиОбґрунтування ціннісних орієнтирів НУШ, взаємозв’язок змісту і методології діяльнісного підходу і формувального оцінювання; розгляд технології групової діяльності; формування вмінь організовувати роботу в групі та здійснювати індивідуальне та групове формувальне оцінювання
Обсяг програми (години)1
Перелік компетентностей, що вдосконалюватимуться/ набуватимутьсяПрофесійні компетентності: предметно-методична, мовно-комунікативна, інформаційно-цифрова; загальні компетентності відповідно до професійного стандарту
Опис досягнутих результатів навчання Знання ціннісних орієнтирів НУШ, змісту і методологічних засад діяльнісного підходу, інструментів формувального та діагностичного оцінювання;  уміння організовувати роботу учнів у групах; здійснювати формувальне та діагностичне оцінювання учнів;  усвідомлення значущості діяльнісного підходу для формування соціальних і предметних знань і умінь учнів, формувального оцінювання для усвідомленного саморозвитку учнів
Документ про освітуСертифікат