Актуальні питання викладання хімії

Назва програмиАктуальні питання викладання хімії
Структурний підрозділКафедра теорії і методики змісту освіти
Розробник(и)Коростіль Л.А., к. пед. н., доцент, доцент кафедри теорії і методики змісту освіти
NametypeКурси за вибором
НапрямРозвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій)
Цільова аудиторіяУчителі (викладачі) хімії
Мета програмиПідвищення методичного та практичного рівнів професійної компетентності вчителів хімії загальної середньої освіти щодо навчання хімії
Зміст програмиПід час курсу педагоги опрацюють нові нормативні та програмові документи, поглиблять знання з питань методики навчання хімії в НУШ, вдосконалять навички розв’язування задач ЗНО з хімії
Обсяг програми (години)1
Перелік компетентностей, що вдосконалюватимуться/ набуватимутьсяЗміст і технології підвищення кваліфікації вчителів (викладачів) хімії визначаються особливостями навчання слухачів курсів у системі післядипломної педагогічної освіти. Найкращі результати досягаються шляхом урахування педагогами базової освіти, набутого ними професійного та життєвого досвіду відповідно до індивідуально-особистих інтересів, соціальних запитів держави щодо ефективного виконання посадово-функціональних обов’язків. Тому основними завданнями освітньої програми є: • інформувати педагогів щодо сучасних досягнень педагогічної та хімічної освіти; • ознайомити слухачів курсів про цілі та завдання шкільної освіти в умовах НУШ; • сформувати в учителів переконання необхідності використання набутих знань та досвіду під час проходження курсів у своїй практичній діяльності; • створити умови для набуття нового досвіду та його аналізу; • стимулювати вчителів до роботи, спрямованої на усвідомлення важливості проходження курсів підвищення кваліфікації в закладах післядипломної педагогічної освіти; • сприяти розвитку навичок самоосвітньої діяльності педагогів з метою підвищення їх фахового рівня
Опис досягнутих результатів навчання Знання нових нормативних та програмових документів реформування загальної середньої освіти; сучасних вимог до професійної компетентності вчителя хімії в умовах НУШ; - уміння організовувати педагогічну діяльність на компетентнісних засадах з використанням діяльнісного підходу та формувального оцінювання; - навички будування уроків хімії на основі інтеграції природничих дисциплін; - усвідомлення необхідності вдосконалення хімічних знань і умінь з розв’язування ускладнених завдань для якісної підготовки старшокласників до ЗНО
Документ про освітуСертифікат