Міжпредметна інтеграція як елемент сучасної природничо-математичної освіти. STEM–підхід до вивчення фізики, математики, астрономії

Назва програмиМіжпредметна інтеграція як елемент сучасної природничо-математичної освіти. STEM–підхід до вивчення фізики, математики, астрономії
Структурний підрозділКафедра теорії і методики змісту освіти
Розробник(и)Кода С.В., к. пед. наук, доцент, доцент кафедри теорії і методики змісту освіти
NametypeКурси за вибором
НапрямРозвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій)
Цільова аудиторіяУчителі (викладачі) фізики, математики, астрономі
Мета програмиПідвищення методичного та практичного рівнів професійної компетентності педагогів закладів освіти; підготовка кваліфікованого працівника, який набуває освітніх та професійних компетентностей відповідно до власних інтересів і запитів освіти та цілісної особистості, яка здатна до вибору власної освітньої траєкторії та навчання упродовж життя; оволодіння сучасними методичними підходами до здійснення іжпредметної інтеграції при навчанні фізики, математики, астрономії; оволодіння методикою упровадження STEM–підхіду до вивчення фізики, математики, астрономії; сформованість умінь впровадження міжпредметної інтеграції як механізму вдосконалення викладання й поліпшення навчання в умовах реалізації ідей Нової української школи
Зміст програмиОзнайомити педагогів із сучасними методичними підходами щодо міжпредметної інтеграції як елементу сучасної природничо-математичної освіти. Ознайомити педагогів із STEM–підхідами до вивчення фізики, математики, астрономії. Розширити знання про поняття «міжпредметна інтеграція» та «STEM–підхід» як елементи сучасної освіти. Розкрити теоретичні та практичні аспекти впровадження міжпредметної інтеграції як елементу сучасної освіти. Підвищувати рівень професійної майстерності та педагогічної культури вчителів. Підтримувати їхнє прагнення підвищувти фаховий рівень
Обсяг програми (години)1
Перелік компетентностей, що вдосконалюватимуться/ набуватимутьсяПрофесійні компетентності: предметно-методична, мовно-комунікативна, інформаційно-цифрова; - загальні компетентності відповідно до професійного стандарту вчителя
Опис досягнутих результатів навчання· Усвідомлення ідей Нової української школи, змісту STEM–освіти та важливості міжпредметної інтеграції; · здатність до продуктивної професійної діяльності; · уміння будувати освітній процес на основі принципів та ідей Нової української школи
Документ про освітуСертифікат