Проєктна діяльність учнів при вивченні навчальних предметів природничо-математичного циклу

Назва програмиПроєктна діяльність учнів при вивченні навчальних предметів природничо-математичного циклу
Структурний підрозділКафедра теорії і методики змісту освіти
Розробник(и)Кода С.В., к. пед. наук, доцент, доцент кафедри теорії і методики змісту освіти
NametypeКурси за вибором
НапрямРозвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій)
Цільова аудиторіяУчителі (викладачі) фізики, математики, астрономі
Мета програмиПідвищення методичного та практичного рівнів професійної компетентності педагогів закладів освіти; підготовка кваліфікованого працівника, який набуває освітніх та професійних компетентностей відповідно до власних інтересів і запитів освіти та цілісної особистості, яка здатна до вибору власної освітньої траєкторії та навчання упродовж життя; оволодіння сучасними методичними підходами до організації проєктної діяльності учнів при вивченні навчальних предметів природничо-математичного циклу; сформованість навичок реалізації проєктної діяльності при вивчанні навчальних предметів природничо-математичного циклу як механізму розвитку фахових компетентностей педагога в умовах реалізації ідей Нової української школи
Зміст програмиОзнайомити педагогів із сучасними методичними підходами до організації проєктної діяльності учнів при вивченні навчальних предметів природничо-математичного циклу. Розширити знання про проєктну технологію навчання, інструменти формувального оцінювання, які використовуються педагогами для визначення рівня навчальних досягнень учнів в умовах роботи в проєкті. Розкрити теоретичні та практичні аспекти організації проєктної діяльності учнів при вивченні навчальних предметів природничо-математичного циклу.. Підвищувати рівень професійної майстерності та педагогічної культури вчителів. Підтримувати їхнє прагнення підвищувти фаховий рівень
Обсяг програми (години)1
Перелік компетентностей, що вдосконалюватимуться/ набуватимуться- Професійні компетентності: предметно-методична, мовно-комунікативна, інформаційно-цифрова; - загальні компетентності відповідно до професійного стандарту
Опис досягнутих результатів навчання• Усвідомлення ідей Нової української школи, змісту компетентнісного підходу до організації проєктної діяльності учнів; • здатність до продуктивної професійної діяльності; • уміння організовувати освітній процес на основі міжпредметної інтеграції
Документ про освітуСертифікат