Формувальне оцінювання при змішаному та дистанційному навчанні

Назва програмиФормувальне оцінювання при змішаному та дистанційному навчанні
Структурний підрозділКафедра теорії і методики змісту освіти
Розробник(и)Кода С.В., к. пед. наук, доцент, доцент кафедри теорії і методики змісту освіти
NametypeКурси за вибором
НапрямФормування спільних для ключових компетентностей вмінь
Цільова аудиторіяПедагоги різних спеціальностей
Мета програмиПідвищення методичного та практичного рівнів професійної компетентності педагогів закладів освіти; підготовка кваліфікованого працівника, який набуває освітніх та професійних компетентностей відповідно до власних інтересів і запитів освіти та цілісної особистості, яка здатна до вибору власної освітньої траєкторії та навчання упродовж життя; оволодіння сучасними методичними підходами до оцінювання навчальних досягнень здобувачів освітніх послуг; сформованість умінь впровадження технологій формувального оцінювання навчальних досягнень учнів в освітній процес як механізму вдосконалення викладання й поліпшення навчання в умовах реалізації ідей Нової української школи
Зміст програмиОзнайомити педагогів із сучасними методичними підходами до оцінювання навчальних досягнень учнів. Розширити знання про поняття «формувальне оцінювання», інструменти формувального оцінювання, які використовуються для визначення рівня навчальних досягнень здобувачів освіти. Розкрити теоретичні та практичні аспекти впровадження формувального оцінювання навчальних досягнень учнів в освітній процес. Підвищувати рівень професійної майстерності та педагогічної культури вчителів. Підтримувати їхнє прагнення підвищувти фаховий рівень
Обсяг програми (години)1
Перелік компетентностей, що вдосконалюватимуться/ набуватимуться- Професійні компетентності: предметно-методична, мовно-комунікативна, інформаційно-цифрова; - загальні компетентності відповідно до професійного стандарту
Опис досягнутих результатів навчання• Усвідомлення ідей Нової української школи, змісту компетентнісного підходу; • здатність до продуктивної професійної діяльності; • уміння будувати освітній процес на основі компетентнісного підходу
Документ про освітуСертифікат