Назва програми | Психологічне відновлення учасників освітнього процесу: цілі, завдання, інструменти. |
Структурний підрозділ | Кафедра психології |
Розробник(и) | Марухина І.В., старший викладач кафедри психології; викладачі кафедри. |
Nametype | Курси за вибором |
Напрям | Розвиток психологічних, емоційно-етичних компетентностей (психолого-фізіологічні особливості здобувачів освіти певного віку) |
Цільова аудиторія | Педагоги різних спеціальностей |
Мета програми | Збереження психічного здоров’я учасників освітнього процесу, підвищення рівня їх психологічної культури;\nформування навичок відновлення психологічного та соціального благополуччя у дітей та дорослих |
Зміст програми | - Подолання негативних наслідків соціальних явищ;\n- специфіка роботи з дітьми з ознаками психологічної травми, отриманої через війну;\n- профілактика та подолання професійного вигорання педагогів;\n- розвиток резилієнтності в дітей та педагогів; \n- технологія «зцілюючих класів»
|
Обсяг програми (години) | (not set) |
Перелік компетентностей, що вдосконалюватимуться/ набуватимуться | - Розвиток психологічних, емоційно-етичних компетентностей;
- розвиток професійних компетентностей;
- розвиток загальних компетентностей відповідно до професійного стандарту |
Опис досягнутих результатів навчання | - Знання особливостей переживання травми дітьми та дорослими, подолання наслідків психотравми;\n- розуміння мети і сутності психологічного відновлення дітей та дорослих;\n- практичні навички психологічного відновлення особистості, учнівських та педагогічних колективів. |
Документ про освіту | (not set) |
---|