Психологічне відновлення учасників освітнього процесу: цілі, завдання, інструменти.

Назва програмиПсихологічне відновлення учасників освітнього процесу: цілі, завдання, інструменти.
Структурний підрозділКафедра психології
Розробник(и)Марухина І.В., старший викладач кафедри психології; викладачі кафедри.
NametypeКурси за вибором
НапрямРозвиток психологічних, емоційно-етичних компетентностей (психолого-фізіологічні особливості здобувачів освіти певного віку)
Цільова аудиторіяПедагоги різних спеціальностей
Мета програмиЗбереження психічного здоров’я учасників освітнього процесу, підвищення рівня їх психологічної культури;\nформування навичок відновлення психологічного та соціального благополуччя у дітей та дорослих
Зміст програми- Подолання негативних наслідків соціальних явищ;\n- специфіка роботи з дітьми з ознаками психологічної травми, отриманої через війну;\n- профілактика та подолання професійного вигорання педагогів;\n- розвиток резилієнтності в дітей та педагогів; \n- технологія «зцілюючих класів»
Обсяг програми (години)(not set)
Перелік компетентностей, що вдосконалюватимуться/ набуватимуться- Розвиток психологічних, емоційно-етичних компетентностей; - розвиток професійних компетентностей; - розвиток загальних компетентностей відповідно до професійного стандарту
Опис досягнутих результатів навчання- Знання особливостей переживання травми дітьми та дорослими, подолання наслідків психотравми;\n- розуміння мети і сутності психологічного відновлення дітей та дорослих;\n- практичні навички психологічного відновлення особистості, учнівських та педагогічних колективів.
Документ про освіту(not set)