Назва програми | Ментальне здоров’я учасників освітнього процесу: шляхи підтримки |
Структурний підрозділ | Кафедра психології |
Розробник(и) | Борцова М.В., старший викладач кафедри психології; викладачі кафедри психології |
Nametype | Курси за вибором |
Напрям | Розвиток психологічних, емоційно-етичних компетентностей (психолого-фізіологічні особливості здобувачів освіти певного віку) |
Цільова аудиторія | Педагоги різних спеціальностей |
Мета програми | Збереження та шляхи підтримки ментального здоров’я учасників освітнього процесу, підвищення рівня їх психологічної культури |
Зміст програми | Під час інтерактивних занять слухачі курсу:
- визначать психологічний зміст поняття «здоров’я» як складного феномену,
- опанують зміст нових підходів щодо визначення ментального здоров’я особистості як важливої складової здоров’я,
- охарактеризують основні критерії ментального здоров’я,
- ознайомляться з чинниками психологічної стійкості та проаналізують умови, що підвищують психологічну стійкість,
- проаналізують особистісні чинники стрес-долаючої поведінки,
- ознайомляться з ефективними методами подолання стресових ситуацій в умовах кризи,
- отримають корисні рекомендації щодо підтримки ментального здоров’я учасників освітнього процесу |
Обсяг програми (години) | (not set) |
Перелік компетентностей, що вдосконалюватимуться/ набуватимуться | Формування і розвиток загальних компетентностей. Формування і розвиток професійних компетентностей: психологічної (через здатність визначати і враховувати в освітньому процесі вікові та інші індивідуальні особливості учнів; формувати мотивацію учнів та організовувати їхню пізнавальну діяльність), емоційно-етичної (через здатність керувати власними емоційними станами; конструктивно та безпечно взаємодіяти з усіма суб’єктами освітнього процесу), інклюзивної (через здатність створювати умови, що забезпечують функціонування інклюзивного освітнього середовища; до педагогічної підтримки осіб з особливими освітніми потребами), здоров'язбережувальної (через здатність організовувати безпечне освітнє середовище, використовувати здоров’язбережувальні технології під час освітнього процесу; здатність формувати в учнів культуру здорового та безпечного життя; зберігати особисте, фізичне та ментальне здоров’я під час професійної діяльності) |
Опис досягнутих результатів навчання | - Розуміння сутності ментального здоров’я, структури та чинників, які його визначають;
- знання загальних і специфічних аспектів проблеми збереження та підтримки ментального здоров’я учасників освітнього процесу;
- здатність застосовувати в освітньому процесі практики усвідомленого емоційного реагування;
- уміння використовувати техніки допомоги і самодопомоги при переживанні негативних психічних станів.
|
Документ про освіту | (not set) |
---|