Ментальне здоров’я учасників освітнього процесу: шляхи підтримки

Назва програмиМентальне здоров’я учасників освітнього процесу: шляхи підтримки
Структурний підрозділКафедра психології
Розробник(и)Борцова М.В., старший викладач кафедри психології; викладачі кафедри психології
NametypeКурси за вибором
НапрямРозвиток психологічних, емоційно-етичних компетентностей (психолого-фізіологічні особливості здобувачів освіти певного віку)
Цільова аудиторіяПедагоги різних спеціальностей
Мета програмиЗбереження та шляхи підтримки ментального здоров’я учасників освітнього процесу, підвищення рівня їх психологічної культури
Зміст програмиПід час інтерактивних занять слухачі курсу: - визначать психологічний зміст поняття «здоров’я» як складного феномену, - опанують зміст нових підходів щодо визначення ментального здоров’я особистості як важливої складової здоров’я, - охарактеризують основні критерії ментального здоров’я, - ознайомляться з чинниками психологічної стійкості та проаналізують умови, що підвищують психологічну стійкість, - проаналізують особистісні чинники стрес-долаючої поведінки, - ознайомляться з ефективними методами подолання стресових ситуацій в умовах кризи, - отримають корисні рекомендації щодо підтримки ментального здоров’я учасників освітнього процесу
Обсяг програми (години)(not set)
Перелік компетентностей, що вдосконалюватимуться/ набуватимутьсяФормування і розвиток загальних компетентностей. Формування і розвиток професійних компетентностей: психологічної (через здатність визначати і враховувати в освітньому процесі вікові та інші індивідуальні особливості учнів; формувати мотивацію учнів та організовувати їхню пізнавальну діяльність), емоційно-етичної (через здатність керувати власними емоційними станами; конструктивно та безпечно взаємодіяти з усіма суб’єктами освітнього процесу), інклюзивної (через здатність створювати умови, що забезпечують функціонування інклюзивного освітнього середовища; до педагогічної підтримки осіб з особливими освітніми потребами), здоров'язбережувальної (через здатність організовувати безпечне освітнє середовище, використовувати здоров’язбережувальні технології під час освітнього процесу; здатність формувати в учнів культуру здорового та безпечного життя; зберігати особисте, фізичне та ментальне здоров’я під час професійної діяльності)
Опис досягнутих результатів навчання- Розуміння сутності ментального здоров’я, структури та чинників, які його визначають; - знання загальних і специфічних аспектів проблеми збереження та підтримки ментального здоров’я учасників освітнього процесу; - здатність застосовувати в освітньому процесі практики усвідомленого емоційного реагування; - уміння використовувати техніки допомоги і самодопомоги при переживанні негативних психічних станів.
Документ про освіту(not set)