Організація шкільного курсу робототехніки

Назва програмиОрганізація шкільного курсу робототехніки
Структурний підрозділКафедра освітніх та інформаційних технологій
Розробник(и)Ніколаєнко М. С., старший викладач кафедри освітніх та інформаційних технологій
NametypeКурси за вибором
НапрямРозвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій)
Цільова аудиторіяУчителі (викладачі) інформатики
Мета програмиФормування ключових компетентностей учителя засобами робототехніки
Зміст програми● Огляд платформи Arduino (microbit); ● основні компоненти Arduino; ● основи електроніки створення проектів без пайки; ● керування світлодіодом, цифровий датчик температури та вологості DHT11, інші датчики для Arduino; ● створення проектів; ● використання платформи tinkercad для організації освітньої діяльності; ● проєктна діяльність; ● організація шкільного курсу робототехніки.
Обсяг програми (години)(not set)
Перелік компетентностей, що вдосконалюватимуться/ набуватимуться● Формування стійкого інтересу до технічної творчості, нових технологій, предметів природничо-математичного циклу та мотивації до їх вивчення; ● формування критичного та технічного мислення школярів; ● інтегроване вивчення навчальних предметів інформатика, фізика, математика, природознавство, географія, біологія, технології; ● розвиток уявлення про прикладне використання роботів; ● алгоритмизация функцій поведінки роботів, середовище програмування Arduino IDE; ● вивчення програмування і проектування мікроконтролерних пристроїв; ● проведення проєктної діяльності з і виготовлення обладнання для роботів; ● здатність організовувати роботу учнів з використанням роботехнічних технології, професійна орієнтація.
Опис досягнутих результатів навчання- Усвідомлення й розуміння ролі курсу робототехніки та роботехнічних технологій в освітньому процесі; - уявлення про аналогову і цифрову електроніку, програмування, технічні засоби і методи тестування мікроконтролерних комплектів; - знання з програмування мікроконтролерних пристроїв; - уміння проєктувати та програмувати мікроконтролерні пристрої; - здатність до організації проєктної діяльності учнів і виготовлення обладнання для роботів, «розумних» пристроїв, Інтернет речей.
Документ про освіту(not set)