Теорія і методика взаємодії закладів загальної середньої та позашкільної освіти в естетичному вихованні дітей та учнівської молоді

Назва програмиТеорія і методика взаємодії закладів загальної середньої та позашкільної освіти в естетичному вихованні дітей та учнівської молоді
Структурний підрозділКафедра теорії і методики змісту освіти
Розробник(и)Сєрих Л. В., к. пед. н., доцент, завідувачка кафедри теорії і методики змісту освіти
NametypeКурси за вибором
НапрямФормування спільних для ключових компетентностей вмінь
Цільова аудиторіяПедагогічні колективи закладів освіти - учасники проєкту
Мета програмиПідвищення методичного й практичного рівнів професійної компетентності педагогів різних спеціальностей на основі впровадження теорії і методики взаємодії закладів загальної середньої та позашкільної освіти, різних громадських, соціальних інституцій
Зміст програмиПід час курсу викладачі поглиблять свій фаховий рівень впровадження науково-дослідної роботи, зокрема знання сучасних тенденцій розвитку середовища взаємодії, партнерства, співпраці різних категорій педагогічних працівників, які забезпечують виховання та розвиток особистості; зрозуміють особливості процесів естетичного виховання особистості (дискусії, трененги, майстер-класи, конкурси) та оволодіють способами практичного застосування їх в педагогічній практиці. Розвинуть уміння організовувати естетичну діяльність здобувачів освіти на засадах партнерства та взаємодії.
Обсяг програми (години)(not set)
Перелік компетентностей, що вдосконалюватимуться/ набуватимутьсяСпільні ключові та професійні компетентності: науково-дослідна, предметно-методична, мовно-комунікативна, інформаційно-цифрова, інклюзивна; загальні компетентності відповідно до професійного стандарту
Опис досягнутих результатів навчання- Усвідомлення й розуміння важливості проведення науково-дослідної роботи із взаємодії ЗЗСО та ЗПО в естетичному вихованні дітей та учнівської молоді; - уміння будувати освітньо-виховний процес на засадах партнерства та взаємодії; - реалізація сучасних технологій та моделей взаємодії ЗЗСО та ЗПО в естетичному вихванні підлітків; - здатність застосовувати групові дискусії у розв’язанні виховних проблем, зокрема естетичного виховання як на уроках, так і на заняттях у ЗПО.
Документ про освіту(not set)