Назва програми | Теорія і методика взаємодії закладів загальної середньої та позашкільної освіти в естетичному вихованні дітей та учнівської молоді |
Структурний підрозділ | Кафедра теорії і методики змісту освіти |
Розробник(и) | Сєрих Л. В., к. пед. н., доцент, завідувачка кафедри теорії і методики змісту освіти |
Nametype | Курси за вибором |
Напрям | Формування спільних для ключових компетентностей вмінь |
Цільова аудиторія | Педагогічні колективи закладів освіти - учасники проєкту |
Мета програми | Підвищення методичного й практичного рівнів професійної компетентності педагогів різних спеціальностей на основі впровадження теорії і методики взаємодії закладів загальної середньої та позашкільної освіти, різних громадських, соціальних інституцій |
Зміст програми | Під час курсу викладачі поглиблять свій фаховий рівень впровадження науково-дослідної роботи, зокрема знання сучасних тенденцій розвитку середовища взаємодії, партнерства, співпраці різних категорій педагогічних працівників, які забезпечують виховання та розвиток особистості; зрозуміють особливості процесів естетичного виховання особистості (дискусії, трененги, майстер-класи, конкурси) та оволодіють способами практичного застосування їх в педагогічній практиці. Розвинуть уміння організовувати естетичну діяльність здобувачів освіти на засадах партнерства та взаємодії. |
Обсяг програми (години) | (not set) |
Перелік компетентностей, що вдосконалюватимуться/ набуватимуться | Спільні ключові та професійні компетентності: науково-дослідна, предметно-методична, мовно-комунікативна, інформаційно-цифрова, інклюзивна;
загальні компетентності відповідно до професійного стандарту |
Опис досягнутих результатів навчання | - Усвідомлення й розуміння важливості проведення науково-дослідної роботи із взаємодії ЗЗСО та ЗПО в естетичному вихованні дітей та учнівської молоді;
- уміння будувати освітньо-виховний процес на засадах партнерства та взаємодії;
- реалізація сучасних технологій та моделей взаємодії ЗЗСО та ЗПО в естетичному вихванні підлітків;
- здатність застосовувати групові дискусії у розв’язанні виховних проблем, зокрема естетичного виховання як на уроках, так і на заняттях у ЗПО. |
Документ про освіту | (not set) |
---|