Назва програми | Використання штучного інтелекту для формування ключових компетентностей здобувачів освіти при викладанні математики, фізики, астрономії |
Структурний підрозділ | Кафедра теорії і методики змісту освіти |
Розробник(и) | Кода С.В., к. пед. наук, доцент, доцент кафедри теорії і методики змісту освіти |
Nametype | Курси за вибором |
Напрям | Розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій) |
Цільова аудиторія | Учителі (викладачі) фізики, математики, астрономі |
Мета програми | Підвищення методичного та практичного рівнів професійної компетентності педагогів закладів освіти;
підготовка кваліфікованого працівника, який набуває освітніх та професійних компетентностей відповідно до власних інтересів і запитів освіти та цілісної особистості, яка здатна до вибору власної освітньої траєкторії та навчання упродовж життя;
оволодіння сучасними методичними підходами до вибору технологій навчання в сучасному освітньому просторі Нової української школи;
опанування змістом і методикою навчання з предметів /інтегрованих курсів природничої (фізика, астрономія) та математичної освітніх галузей при впровадженні Державного стандарту базової середньої освіти;
опанування сучасними підходами щодо організації науково-дослідницької діяльності учителями фізики і математики Нової української школи у контексті застосування педагогічних інновацій;
сформованість умінь використання штучного інтелекту для формування ключових компетентностей здобувачів освіти при викладанні математики, фізики, астрономії;
сформованість умінь впровадження сучасних технології навчання в освітній процес як механізм удосконалення викладання фізики і математики в умовах реалізації ідей Нової української школи. |
Зміст програми | Ознайомити педагогів із сучасними технологіями навчання фізики, математики в освітньому середовищі Нової української школи. Розширити знання про поняття «сучасні технології навчання», інструменти формувального оцінювання. Розкрити теоретичні та практичні аспекти впровадження сучасних технологій в освітній процес. Підвищувати рівень професійної майстерності та педагогічної культури вчителів. Підтримувати їхнє прагнення підвищувти фаховий рівень. |
Обсяг програми (години) | (not set) |
Перелік компетентностей, що вдосконалюватимуться/ набуватимуться | - Професійні компетентності: предметно-методична, мовно-комунікативна, інформаційно-цифрова;
- загальні компетентності відповідно до професійного стандарту
|
Опис досягнутих результатів навчання | • Усвідомлення ідей Нової української школи;
• опанування змістом і методикою навчання з предметів /інтегрованих курсів природничої (фізика, астрономія) та математичної освітніх галузей при впровадженні Державного стандарту базової середньої освіти;
• опанування сучасними підходами щодо організації науково-дослідницької діяльності учителями фізики і математики Нової української школи у контексті застосування педагогічних інновацій;
• формування умінь використання штучного інтелекту для формування ключових компетентностей здобувачів освіти при викладанні математики, фізики, астрономії;
• набуття навичок будувати освітній процес на основі використання сучасних технологій навчання. |
Документ про освіту | (not set) |
---|