Назва програми | Готовність учителів до конструювання уроку інтегрованого курсу «Мистецтво», використання методів інтерактивного навчання |
Структурний підрозділ | Кафедра теорії і методики змісту освіти |
Розробник(и) | Байдак Ю. В., к.пед.н., доцент кафедри теорії і методики змісту освіти; Сєрих Л. В., к.пед.н., доцент, завідувачка кафедри теорії і методики змісту освіти |
Nametype | Курси за вибором |
Напрям | Розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій) |
Цільова аудиторія | Учителі інтегрованого курсу «Мистецтво» |
Мета програми | Підвищення методичного та практичного рівнів професійної компетентності вчителів (викладачів) мистецьких дисциплін; всебічне висвітлення сучасних інноваційних освітніх підходів до навчання та створення ефективного освітнього середовища в контексті Нової української школи. |
Зміст програми | Зміст і технології підвищення кваліфікації вчителів (викладачів) мистецьких дисциплін визначаються особливостями навчання слухачів курсів у системі післядипломної педагогічної освіти. Найкращі результати досягаються шляхом урахування педагогів базової освіти, набутого ними професійного та життєвого досвіду відповідно до індивідуально-особистих інтересів, соціальних запитів держави щодо ефективного виконання посадово-функціональних обов’язків. Тому основними завданнями освітньої програми є:
• інформувати педагогів щодо сучасних досягнень педагогічної та мистецької освіти;
• ознайомити слухачів курсів про цілі та завдання шкільної освіти;
• сформувати в учителів переконання необхідності використання набутих знань та досвіду під час проходження курсів у своїй практичній діяльності;
• створити умови для набуття нового досвіду та його аналізу;
• стимулювати вчителів до роботи, спрямованої на усвідомлення важливості проходження курсів підвищення кваліфікації в закладах післядипломної педагогічної освіти;
сприяти розвитку навичок самоосвітньої діяльності педагогів з метою підвищення їх фахового рівня. |
Обсяг програми (години) | (not set) |
Перелік компетентностей, що вдосконалюватимуться/ набуватимуться | Професійні компетентності: музична, професійно-педагогічна, загальнокультурна, інноваційна;
загальні компетентності: відповідно до професійного стандарту. |
Опис досягнутих результатів навчання | Усвідомлення ідей, мети та завдань Нової української школи;
оволодіння знаннями щодо використання інтерактивних інструментів для конструювання уроку мистецтва;
вміння методичної побудови уроку з використанням дидактичному забезпечення мистецької освітньої галузі;
навички конструювання уроку мистецтва.
|
Документ про освіту | (not set) |
---|