Науково-дослідницька діяльність учителів (викладачів) фізики і математики у контексті застосування педагогічних інновацій.

Назва програмиНауково-дослідницька діяльність учителів (викладачів) фізики і математики у контексті застосування педагогічних інновацій.
Структурний підрозділКафедра теорії і методики змісту освіти
Розробник(и)Кода С.В., к. пед. наук, доцент, доцент кафедри теорії і методики змісту освіти
NametypeКурси за вибором
НапрямРозвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій)
Цільова аудиторіяУчителі (викладачі) фізики, математики, астрономі
Мета програмиПідвищення методичного та практичного рівнів професійної компетентності педагогів закладів освіти;підготовка кваліфікованого працівника, який набуває освітніх та професійних компетентностей відповідно до власних інтересів і запитів освіти та цілісної особистості, яка здатна до вибору власної освітньої траєкторії та навчання упродовж життя; оволодіння сучасними методичними підходами до вибору технологій навчання в сучасному освітньому просторі Нової української школи;опанування змістом і методикою навчання з предметів /інтегрованих курсів природничої (фізика, астрономія) та математичної освітніх галузей при впровадженні Державного стандарту базової середньої освіти;опанування сучасними підходами щодо організації науково-дослідницької діяльності учителями фізики і математики Нової української школи у контексті застосування педагогічних інновацій;сформованість умінь впровадження сучасних технології навчання в освітній процес як механізм удосконалення викладання фізики і математики в умовах реалізації ідей Нової української школи.
Зміст програмиОзнайомити педагогів із сучасними технологіями навчання фізики, математики в освітньому середовищі Нової української школи. Розширити знання про поняття «сучасні технології навчання», інструменти формувального оцінювання. Розкрити теоретичні та практичні аспекти впровадження сучасних технологій в освітній процес. Підвищувати рівень професійної майстерності та педагогічної культури вчителів. Підтримувати їхнє прагнення підвищувти фаховий рівень.
Обсяг програми (години)(not set)
Перелік компетентностей, що вдосконалюватимуться/ набуватимуться- Професійні компетентності: предметно-методична, мовно-комунікативна, інформаційно-цифрова;- загальні компетентності відповідно до професійного стандарту
Опис досягнутих результатів навчання• Усвідомлення ідей Нової української школи;• опанування змістом і методикою навчання з предметів /інтегрованих курсів природничої (фізика, астрономія) та математичної освітніх галузей при впровадженні Державного стандарту базової середньої освіти;• опанування сучасними підходами щодо організації науково-дослідницької діяльності учителями фізики і математики Нової української школи у контексті застосування педагогічних інновацій;• формування здатності до продуктивної професійної діяльності;• набуття навичок будувати освітній процес на основі використання сучасних технологій навчання
Документ про освіту(not set)