Назва програми | Упровадження декоративно-ужиткового мистецтва в освітній процес трудового навчання і образотворчого мистецтва |
Структурний підрозділ | Кафедра теорії і методики змісту освіти |
Розробник(и) | Шкурдода Л.О., викладач кафедри теорії і методики змісту освіти; Сєрих Л.В., к. пед н., доцент, завідувач кафедри теорії і методики змісту освіти |
Nametype | Курси за вибором |
Напрям | Розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій) |
Цільова аудиторія | Учителі (викладачі) трудового навчання |
Мета програми | Підготовка кваліфікованого працівника, що набуває освітніх та професійних компетентностей відповідно до "Закону про Освіту", Концепції "Нова українська школа", власних інтересів, потреб економіки, а також всебічно розвиненої особистості, здатної до вибору власної освітньої траєкторії, побудови професійної та особистої кар’єри, навчання упродовж життя, відповідального громадянина з морально-етичними принципами, здатного приймати виважені рішення, з активною позицією.
Підвищення компетентностей закладених у чинну державну програму з трудового навчання, образотворчого мистецтва методичного та практичного рівнів технологічної компетенції вчителів трудового навчання, предмету "Технології", образотворчого мистецтва, а також удосконалення їх творчого потенціалу на основі дистанційного навчання.
Засобами інтерактивних занять (ділових ігор, майстер-класів, тренінгів) формування у слухачів навичок та застосування удосконалених знань та умінь при реалізації проектно-технологічної діяльності на уроках трудового навчання, предмету "Технології" та образотворчого мистецтва |
Зміст програми | У навчальному курсі розглядаються сучасні підходи до організації та проведення уроків з трудового навчання, предмету "Технології" та образотворчого мистецтва. Акцентована увага на формування технологічної компетннтності вчителя через проведення майстер-класів з нових технік і технологій виготовлення та оздоблення виробів та проектно-технологічну діяльністьна на уроках трудового навчання та образотворчого мистецтва. Кожна тема, викладена в навчальному курсі ілюструється практичними прикладами, презентаційними матеріалами, інструкційно-технологічними картками які допомагають опанувати нові техніки нестандартно та креативно вирішувати актуальні проблеми у процесі навчання. |
Обсяг програми (години) | (not set) |
Перелік компетентностей, що вдосконалюватимуться/ набуватимуться | Професійні компетентності: предметно-методична, мовно-комунікативна, інформаційно-цифрова;
загальні компетентності відповідно до професійного стандарту. |
Опис досягнутих результатів навчання | Уміння планувати та вибирати вироби для проектної діяльності учнів на уроках трудового навчання, образотворчого мистецтва відповідно до класу їх навчання;
усвідомлення способів формування в учнів ключових й предметних компетентностей через проєктну діяльність;
уміння виготовляти вироби з основних та додаткових технік.
|
Документ про освіту | (not set) |
---|