Назва програми | Ефективне навчання в Новій українській школі: цифровий вчитель природничої освітньої галузі |
Структурний підрозділ | Кафедра теорії і методики змісту освіти |
Розробник(и) | Коростіль Л.А., к. пед. н., доцент, доцент кафедри теорії і методики змісту освіти |
Nametype | Курси за вибором |
Напрям | Розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій) |
Цільова аудиторія | Учителі природничої освітньої галузі |
Мета програми | Розвиток педагогічних працівників відповідно до державної політики в напрямку цифровізації освіти, удосконалення раніше набутих та/або набуття нових компетентностей учителів ЗЗСО необхідних для організації навчання, виховання та розвитку учнів відповідно до Концепції реалізації Державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа» |
Зміст програми | Зміна пріоритетів в освітньому процесі – учень здобувач освіти; можливості, переваги та виклики створення цифрового освітнього середовища; добір та модифікація електронних (цифрових) освітніх ресурсів з урахуванням мети, умов навчання, віку та потреб здобувачів освіти; цифрові інструменти для оцінювання, зворотного зв’язку та рефлексії навчання. |
Обсяг програми (години) | (not set) |
Перелік компетентностей, що вдосконалюватимуться/ набуватимуться | Соціальна, лідерська, предметно-методична, інформаційно-цифрова, психологічна, прогностична, організаційна, оцінювально-аналістична, рефлексійна. |
Опис досягнутих результатів навчання | Усвідомлення й розуміння нових соціально-професійних ролей учителя;
знання сутнісних характеристик сучасних підходів до навчання в НУШ; особливостей використання різних видів електронних і цифрових ресурсів для навчання;
здатність моделювати урок і дослідження з використанням електронних (цифрових) ресурсів;
уміння використовувати електронні (цифрові) освітні ресурси та сервіси для забезпечення ефективного управління освітнім процесом, взаємодії учасників освітнього процесу.
|
Документ про освіту | (not set) |
---|