Назва програми | Інновації в хімічній освіті: від теорії до практики |
Структурний підрозділ | Кафедра теорії і методики змісту освіти |
Розробник(и) | Коростіль Л.А., к. пед. н., доцент, доцент кафедри теорії і методики змісту освіти |
Nametype | Курси за вибором |
Напрям | Розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій) |
Цільова аудиторія | Учителі (викладачі) хімії |
Мета програми | Розвиток педагогічних працівників відповідно до державної політики в галузі освіти, удосконалення раніше набутих та/або набуття нових компетентностей учителів ЗЗСО необхідних для організації навчання, виховання та розвитку учнів відповідно до Концепції реалізації Державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа» |
Зміст програми | Опрацювання нових нормативних і програмових документів, моделювання уроків за навчальними посібниками, удосконалення методичної складової професійної компетентності вчителів хімії для роботи в умовах НУШ. |
Обсяг програми (години) | (not set) |
Перелік компетентностей, що вдосконалюватимуться/ набуватимуться | Соціальна, лідерська, предметно-методична, інформаційно-цифрова, психологічна, прогностична, організаційна, оцінювально-аналістична, рефлексійна. |
Опис досягнутих результатів навчання | Усвідомлення й розуміння нових соціально-професійних ролей учителя;
знання нормативних та програмових документів реформування загальної середньої освіти; сучасних вимог до професійної компетентності вчителя хімії в умовах НУШ;
здатність моделювати урок і дослідження в онлайн і офлайн форматі;
уміння організовувати педагогічну діяльність на компетентнісних засадах з використанням діяльнісного підходу та формувального оцінювання
|
Документ про освіту | (not set) |
---|