Інновації в хімічній освіті: від теорії до практики

Назва програмиІнновації в хімічній освіті: від теорії до практики
Структурний підрозділКафедра теорії і методики змісту освіти
Розробник(и)Коростіль Л.А., к. пед. н., доцент, доцент кафедри теорії і методики змісту освіти
NametypeКурси за вибором
НапрямРозвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій)
Цільова аудиторіяУчителі (викладачі) хімії
Мета програмиРозвиток педагогічних працівників відповідно до державної політики в галузі освіти, удосконалення раніше набутих та/або набуття нових компетентностей учителів ЗЗСО необхідних для організації навчання, виховання та розвитку учнів відповідно до Концепції реалізації Державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа»
Зміст програмиОпрацювання нових нормативних і програмових документів, моделювання уроків за навчальними посібниками, удосконалення методичної складової професійної компетентності вчителів хімії для роботи в умовах НУШ.
Обсяг програми (години)(not set)
Перелік компетентностей, що вдосконалюватимуться/ набуватимутьсяСоціальна, лідерська, предметно-методична, інформаційно-цифрова, психологічна, прогностична, організаційна, оцінювально-аналістична, рефлексійна.
Опис досягнутих результатів навчання Усвідомлення й розуміння нових соціально-професійних ролей учителя;  знання нормативних та програмових документів реформування загальної середньої освіти; сучасних вимог до професійної компетентності вчителя хімії в умовах НУШ;  здатність моделювати урок і дослідження в онлайн і офлайн форматі;  уміння організовувати педагогічну діяльність на компетентнісних засадах з використанням діяльнісного підходу та формувального оцінювання
Документ про освіту(not set)