Назва програми | Сучасні підходи в освітньому процесі з інтегрованого курсу і предметів соціальної і здоров’язбережувальної освітньої галузі («Здоров’я, безпека та добробут», «Вчимося жити разом», «Етика») та основ здоров’я на етапі упровадження Концепції НУШ |
Структурний підрозділ | Кафедра теорії і методики змісту освіти |
Розробник(и) | Успенська В.М., к. пед. н., доцент, доцент кафедри теорії і методики змісту освіти |
Nametype | Курси за вибором |
Напрям | Розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій) |
Цільова аудиторія | Учителі навчального предмета «Основи здоров’я» та інтегрованого курсу соціальної і здоров’язбережувальної освітньої галузі «Здоров’я, безпека та добробут» |
Мета програми | Підвищення методичного та практичного рівнів професійної компетентності вчителів основ здоров’я та інтегрованого курсу «Здоров’я, безпека та добробут» з упровадження сучасних підходів компетентнісно зорієнтованої здоров’язбережувальної освіти в умовах реалізації ідей Нової української школи |
Зміст програми | Наступність та перехід у предметний цикл базової середньої освіти: соціальна та здоров’язбережувальна освітня галузь. Концептуальні засади компетентнісного, діяльнісного, особистісно зорієнтованого підходів у навчанні здоров’ю. Досягнення обов’язкових результатів навчання учнів як основа конструювання освітнього процесу. Інноваційні технології офлайн і онлайн навчання у структурі уроку здоров’язбережувального змісту. Взаємозв'язок між змістом предметів і життєвим контекстом для успішного розвитку в сучасному суспільстві. Наскрізна професійна орієнтація серед завдань соціальної та здоров'язбережувальної освітньої галузі. Конструктивний підхід педагога до вирішення компетентнісних завдань освіти здоров’язбережувального змісту |
Обсяг програми (години) | (not set) |
Перелік компетентностей, що вдосконалюватимуться/ набуватимуться | - Загальні компетентності: громадянська, соціальна, культурна, лідерська. - Базові: соціально-громадянська, загальнокультурна, мовно-комунікативна, психологічно-фасилітативна, підприємницька, інформаційно-цифрова |
Опис досягнутих результатів навчання | - Знання нормативно-правових та дидактичних засад організації освітнього процесу з основ здоров’я та інтегрованого курсу «Здоров’я, безпека та добробут» у 5-9 класах закладів загальної середньої освіти; концептуальних засад компетентнісного, діяльнісного, особистісно зорієнтованого підходів у навчанні здоров’ю;- уміння моделювати зміст освіти відповідно до обов’язкових результатів навчання; застосовувати інноваційні інформаційно-комунікаційні, інтерактивні, тренінгові технології на навчальних заняттях здоров’язбережувального змісту, конструювати інтерактивні уроки та уроки-тренінги;- усвідомлення ідей Нової української школи в реалізації соціальної і здоров’язбережувальної освітньої галузі, сутності продуктивної професійної діяльності вчителів основ здоров’я та інтегрованого курсу «Здоров’я, безпека та добробут» відповідно до вимог сьогодення |
Документ про освіту | (not set) |
---|