Назва програми | Специфіка навчання дітей з особливими освітніми потребами під час вивчення дисциплін природничої освітньої галузі |
Структурний підрозділ | Кафедра теорії і методики змісту освіти |
Розробник(и) | Коростіль Л.А., к. пед. н., доцент, доцент кафедри теорії і методики змісту освіти |
Nametype | Курси за вибором |
Напрям | Розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій) |
Цільова аудиторія | Учителі природничої освітньої галузі |
Мета програми | Розвиток педагогічних працівників відповідно до державної політики в галузі освіти, удосконалення раніше набутих та/або набуття нових компетентностей учителів ЗЗСО необхідних для організації навчання, виховання та розвитку учнів з особливими освітніми потребами відповідно до Концепції реалізації Державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа» |
Зміст програми | Організація інклюзивного навчання з природничих дисциплін на рівні базової середньої освіти; здійснення адаптацій в освітньому процесі та/або модифікації змісту навчальних предметів/інтегрованих курсів для осіб з ООП з метою досягнення результатів навчання; застосування диференційованого підходу до планування навчальних завдань, методів навчання й навчальних матеріалів, способів і форм оцінювання результатів навчання учнів. |
Обсяг програми (години) | (not set) |
Перелік компетентностей, що вдосконалюватимуться/ набуватимуться | Соціальна, лідерська, предметно-методична, інформаційно-цифрова, психологічна, інклюзивна, здоров’язбережувальна, прогностична, організаційна, оцінювально-аналістична, рефлексійна. |
Опис досягнутих результатів навчання | Усвідомлення й розуміння ідеї щодо значущості участі в освітньому процесі усіх учнів, у тому числі учнів з ООП;
знання ролей і завдань усіх учасників команди психолого-педагогічного супроводу дитини з ООП; принципів, функцій та інструментів різних видів оцнювання;
здатність моделювати урок з урахуванням участі в ньому дітей з ООП;
уміння визачати й враховувати в освітньому процесі вікові та індивідуальні особливості учнів; застосовувати стратегії розумового пристосування з метою забезпечення додаткових потреб учнів в освітньому процесі.
|
Документ про освіту | (not set) |
---|