Специфіка навчання дітей з особливими освітніми потребами під час вивчення дисциплін природничої освітньої галузі

Назва програмиСпецифіка навчання дітей з особливими освітніми потребами під час вивчення дисциплін природничої освітньої галузі
Структурний підрозділКафедра теорії і методики змісту освіти
Розробник(и)Коростіль Л.А., к. пед. н., доцент, доцент кафедри теорії і методики змісту освіти
NametypeКурси за вибором
НапрямРозвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій)
Цільова аудиторіяУчителі природничої освітньої галузі
Мета програмиРозвиток педагогічних працівників відповідно до державної політики в галузі освіти, удосконалення раніше набутих та/або набуття нових компетентностей учителів ЗЗСО необхідних для організації навчання, виховання та розвитку учнів з особливими освітніми потребами відповідно до Концепції реалізації Державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа»
Зміст програмиОрганізація інклюзивного навчання з природничих дисциплін на рівні базової середньої освіти; здійснення адаптацій в освітньому процесі та/або модифікації змісту навчальних предметів/інтегрованих курсів для осіб з ООП з метою досягнення результатів навчання; застосування диференційованого підходу до планування навчальних завдань, методів навчання й навчальних матеріалів, способів і форм оцінювання результатів навчання учнів.
Обсяг програми (години)(not set)
Перелік компетентностей, що вдосконалюватимуться/ набуватимутьсяСоціальна, лідерська, предметно-методична, інформаційно-цифрова, психологічна, інклюзивна, здоров’язбережувальна, прогностична, організаційна, оцінювально-аналістична, рефлексійна.
Опис досягнутих результатів навчання Усвідомлення й розуміння ідеї щодо значущості участі в освітньому процесі усіх учнів, у тому числі учнів з ООП;  знання ролей і завдань усіх учасників команди психолого-педагогічного супроводу дитини з ООП; принципів, функцій та інструментів різних видів оцнювання;  здатність моделювати урок з урахуванням участі в ньому дітей з ООП;  уміння визачати й враховувати в освітньому процесі вікові та індивідуальні особливості учнів; застосовувати стратегії розумового пристосування з метою забезпечення додаткових потреб учнів в освітньому процесі.
Документ про освіту(not set)