Шкільна біологічна освіта на етапі упровадження реформи Нової української школи

Назва програмиШкільна біологічна освіта на етапі упровадження реформи Нової української школи
Структурний підрозділКафедра теорії і методики змісту освіти
Розробник(и)Успенська В.М., к. пед. н., доцент, доцент кафедри теорії і методики змісту освіти
NametypeКурси за вибором
НапрямРозвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій)
Цільова аудиторіяУчителі (викладачі) біології, біології і екології
Мета програмиПідвищення методичного та практичного рівнів професійної компетентності вчителів біології, біології і екології щодо вирішення актуальних завдань шкільної біологічної освіти в умовах реалізації ідей Нової української школи
Зміст програмиІдеї НУШ в шкільній біологічній освіті. Наступність та перехід у предметний цикл базової середньої освіти в природничій освітній галузі з предмета біологія. Компетентнісний потенціал біології (і екології), у формуванні ключових і предметних компетентностей учнів, наскрізних умінь. Сучасні досягнення біологічних досліджень. Організація дослідної діяльності учнів у шкільній біологічній освіті. Досягнення обов’язкових результатів навчання учнів як основа конструювання освітнього процесу. Інноваційні технології офлайн і онлайн навчання у структурі уроку біології (і екології)
Обсяг програми (години)(not set)
Перелік компетентностей, що вдосконалюватимуться/ набуватимуться- Загальні компетентності: громадянська, соціальна, культурна, лідерська. - Базові: соціально-громадянська, загальнокультурна, мовно-комунікативна, психологічно-фасилітативна, підприємницька, інформаційно-цифрова
Опис досягнутих результатів навчання̶ Знання шляхів реалізації ідей концепції Нової української школи та основ Державного стандарту базової середньої освіти в шкільній біологічній освіті; ̶ уміння моделювати зміст біологічної освіти відповідно до обов’язкових результатів навчання; організовувати дослідну діяльність учнів; упроваджувати в шкільну біологічну освіту доцільні інноваційні технології офлайн і онлайн навчання; - усвідомлення сутності продуктивної професійної діяльності вчителя біології (і екології) з формування ключових і предметних компетентностей учнів та реалізації діяльнісного підходу для забезпечення освітніх вимог
Документ про освіту(not set)