Назва програми | Шкільна біологічна освіта на етапі упровадження реформи Нової української школи |
Структурний підрозділ | Кафедра теорії і методики змісту освіти |
Розробник(и) | Успенська В.М., к. пед. н., доцент, доцент кафедри теорії і методики змісту освіти |
Nametype | Курси за вибором |
Напрям | Розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій) |
Цільова аудиторія | Учителі (викладачі) біології, біології і екології |
Мета програми | Підвищення методичного та практичного рівнів професійної компетентності вчителів біології, біології і екології щодо вирішення актуальних завдань шкільної біологічної освіти в умовах реалізації ідей Нової української школи |
Зміст програми | Ідеї НУШ в шкільній біологічній освіті. Наступність та перехід у предметний цикл базової середньої освіти в природничій освітній галузі з предмета біологія. Компетентнісний потенціал біології (і екології), у формуванні ключових і предметних компетентностей учнів, наскрізних умінь. Сучасні досягнення біологічних досліджень. Організація дослідної діяльності учнів у шкільній біологічній освіті. Досягнення обов’язкових результатів навчання учнів як основа конструювання освітнього процесу. Інноваційні технології офлайн і онлайн навчання у структурі уроку біології (і екології) |
Обсяг програми (години) | (not set) |
Перелік компетентностей, що вдосконалюватимуться/ набуватимуться | - Загальні компетентності: громадянська, соціальна, культурна, лідерська.
- Базові: соціально-громадянська, загальнокультурна, мовно-комунікативна, психологічно-фасилітативна, підприємницька, інформаційно-цифрова
|
Опис досягнутих результатів навчання | ̶ Знання шляхів реалізації ідей концепції Нової української школи та основ Державного стандарту базової середньої освіти в шкільній біологічній освіті;
̶ уміння моделювати зміст біологічної освіти відповідно до обов’язкових результатів навчання; організовувати дослідну діяльність учнів; упроваджувати в шкільну біологічну освіту доцільні інноваційні технології офлайн і онлайн навчання;
- усвідомлення сутності продуктивної професійної діяльності вчителя біології (і екології) з формування ключових і предметних компетентностей учнів та реалізації діяльнісного підходу для забезпечення освітніх вимог
|
Документ про освіту | (not set) |
---|