Нові підходи викладання музичного, інструментального, хореографічного, вокального та театрального мистецтва

Назва програмиНові підходи викладання музичного, інструментального, хореографічного, вокального та театрального мистецтва
Структурний підрозділКафедра теорії і методики змісту освіти
Розробник(и)Байдак Ю. В., к.пед.н., доцент кафедри теорії і методики змісту освіти
NametypeКурси за вибором
НапрямРозвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій)
Цільова аудиторіяУчителі (викладачі) музичного мистецтва
Мета програмиПідвищення методичного та практичного рівнів професійної компетентності вчителів (викладів) мистецьких дисциплін; всебічне висвітлення сучасних інноваційних освітніх підходів до навчання та створення ефективного освітнього середовища в контексті Нової української школи.
Зміст програмиЗміст і технології підвищення кваліфікації вчителів (викладачів) мистецьких дисциплін визначаються особливостями навчання слухачів курсів у системі післядипломної педагогічної освіти. Найкращі результати досягаються шляхом урахування педагогів базової освіти, набутого ними професійного та життєвого досвіду відповідно до індивідуально-особистих інтересів, соціальних запитів держави щодо ефективного виконання посадово-функціональних обов’язків. Тому основними завданнями освітньої програми є: • інформувати педагогів щодо сучасних досягнень педагогічної та мистецької освіти; • ознайомити слухачів курсів про цілі та завдання шкільної та позашкільної освіти; • сформувати в учителів переконання необхідності використання набутих знань та досвіду під час проходження курсів у своїй практичній діяльності; • створити умови для набуття нового досвіду та його аналізу; • стимулювати вчителів до роботи, спрямованої на усвідомлення важливості проходження курсів підвищення кваліфікації в закладах післядипломної педагогічної освіти; • сприяти розвитку навичок самоосвітньої діяльності педагогів з метою підвищення їх фахового рівня.
Обсяг програми (години)(not set)
Перелік компетентностей, що вдосконалюватимуться/ набуватимутьсяПрофесійні компетентності: мистецька, професіно-педагогічна, загальнокультурна, інноваційна; загальні компетентності: відповідно до професійного стандарту.
Опис досягнутих результатів навчання Усвідомлення ідей, мети та завдань Нової української школи;  готовність до переоцінки власного досвіду та реалізації сучасних підходів до навчання школярів;  уміння будувати уроки мистецьких дисциплін на основі інтеграції видів мистецтва;  здатність реалізовувати компетентнісну парадигму навчання з урахуванням індивідуального підходу до кожного учня.
Документ про освіту(not set)