Назва програми | Нові підходи викладання музичного, інструментального, хореографічного, вокального та театрального мистецтва |
Структурний підрозділ | Кафедра теорії і методики змісту освіти |
Розробник(и) | Байдак Ю. В., к.пед.н., доцент кафедри теорії і методики змісту освіти |
Nametype | Курси за вибором |
Напрям | Розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій) |
Цільова аудиторія | Учителі (викладачі) музичного мистецтва |
Мета програми | Підвищення методичного та практичного рівнів професійної компетентності вчителів (викладів) мистецьких дисциплін; всебічне висвітлення сучасних інноваційних освітніх підходів до навчання та створення ефективного освітнього середовища в контексті Нової української школи. |
Зміст програми | Зміст і технології підвищення кваліфікації вчителів (викладачів) мистецьких дисциплін визначаються особливостями навчання слухачів курсів у системі післядипломної педагогічної освіти. Найкращі результати досягаються шляхом урахування педагогів базової освіти, набутого ними професійного та життєвого досвіду відповідно до індивідуально-особистих інтересів, соціальних запитів держави щодо ефективного виконання посадово-функціональних обов’язків. Тому основними завданнями освітньої програми є:
• інформувати педагогів щодо сучасних досягнень педагогічної та мистецької освіти;
• ознайомити слухачів курсів про цілі та завдання шкільної та позашкільної освіти;
• сформувати в учителів переконання необхідності використання набутих знань та досвіду під час проходження курсів у своїй практичній діяльності;
• створити умови для набуття нового досвіду та його аналізу;
• стимулювати вчителів до роботи, спрямованої на усвідомлення важливості проходження курсів підвищення кваліфікації в закладах післядипломної педагогічної освіти;
• сприяти розвитку навичок самоосвітньої діяльності педагогів з метою підвищення їх фахового рівня. |
Обсяг програми (години) | (not set) |
Перелік компетентностей, що вдосконалюватимуться/ набуватимуться | Професійні компетентності: мистецька, професіно-педагогічна, загальнокультурна, інноваційна;
загальні компетентності: відповідно до професійного стандарту. |
Опис досягнутих результатів навчання | Усвідомлення ідей, мети та завдань Нової української школи;
готовність до переоцінки власного досвіду та реалізації сучасних підходів до навчання школярів;
уміння будувати уроки мистецьких дисциплін на основі інтеграції видів мистецтва;
здатність реалізовувати компетентнісну парадигму навчання з урахуванням індивідуального підходу до кожного учня. |
Документ про освіту | (not set) |
---|