Методи та технології роботи практичного психолога з підтримки психічного здоров’я та соціального благополуччя учасників освітнього процесу

Назва програмиМетоди та технології роботи практичного психолога з підтримки психічного здоров’я та соціального благополуччя учасників освітнього процесу
Структурний підрозділКафедра психології
Розробник(и)Вознюк А.В., д.психол.н., професор, завідувач кафедри психології; викладачі кафедри психології
NametypeКурси за вибором
НапрямРозвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій)
Цільова аудиторіяПрактичні психологи
Мета програмиПідвищити методичний та практичний рівень особистісно-професійної компетентності практичних психологів щодо оволодіння методами й технологіями підтримки психічного здоров’я та соціального благополуччя учасників освітнього процесу
Зміст програмиПід час вивчення курсу слухачі: - опанують зміст сучасних концепцій психічного здоров’я у психологічному аспекті; - оволодіють психологічним інструментарієм вивчення особливостей психічного здоров’я; - ознайомляться з психологічними умовами, чинниками та механізмами підтримки психічного здоров’я та соціального благополуччя; - апробують методи та техніки підтримки психічного здоров’я та соціального благополуччя учасників освітнього процесу; - вдосконалять та трансформують особистісно-професійні компетентності стосовно підтримки й розвитку психічного здоров’я та соціального благополуччя в умовах професійної діяльності.
Обсяг програми (години)(not set)
Перелік компетентностей, що вдосконалюватимуться/ набуватимутьсяЗагальні компетентності відповідно до професійного стандарту; Професійні компетентності, які відображають надання психологічної підтримки психічного здоров’я та соціального/психологічного благополуччя учасників освітнього процесу: – здатність визначати актуальні напрями і завдання психологічної підтримки з урахуванням моніторингу та аналізу соціально-психологічної ситуації в закладі освіти відповідно до визначених завдань, потреб, особливостей розвитку та вікових особливостей цільової аудиторії; – здатність планувати, організовувати та визначати показники ефективності психологічної підтримки відповідно до визначених завдань, потреб, особливостей розвитку та вікових особливостей цільової аудиторії; – здатність обирати та практично застосовувати інструменти (методи, методики, процедури), види, форми та змістовне наповнення психологічної підтримки відповідно до визначених напрямів та завдань, потреб, особливостей розвитку та вікових особливостей цільової аудиторії.
Опис досягнутих результатів навчання Володіння системними знаннями науково-психологічного спрямування про сутність та особливості підтримки психічного здоров’я, особистісного та соціального благополуччя учасників освітнього процесу;  готовність до змін, гнучкості, безперервного особистісно-професійного саморозвитку та саморегуляції;  оволодіння психологічними методами відновлення та збереження психічного здоров’я, соціального благополуччя;  здатність використовувати в умовах професійної діяльності сучасні методи та технології підтримки психічного здоров’я та соціального благополуччя з урахуванням індивідуальних особливостей учасників освітнього процесу, застосовувати діагностичний інструментарій та методи самодіагностики, надавати різні види психологічної допомоги з дотриманням вимог до їх реалізації.
Документ про освіту(not set)