Назва програми | Методи та технології роботи практичного психолога з підтримки психічного здоров’я та соціального благополуччя учасників освітнього процесу |
Структурний підрозділ | Кафедра психології |
Розробник(и) | Вознюк А.В., д.психол.н., професор, завідувач кафедри психології; викладачі кафедри психології |
Nametype | Курси за вибором |
Напрям | Розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій) |
Цільова аудиторія | Практичні психологи |
Мета програми | Підвищити методичний та практичний рівень особистісно-професійної компетентності практичних психологів щодо оволодіння методами й технологіями підтримки психічного здоров’я та соціального благополуччя учасників освітнього процесу |
Зміст програми | Під час вивчення курсу слухачі:
- опанують зміст сучасних концепцій психічного здоров’я у психологічному аспекті;
- оволодіють психологічним інструментарієм вивчення особливостей психічного здоров’я;
- ознайомляться з психологічними умовами, чинниками та механізмами підтримки психічного здоров’я та соціального благополуччя;
- апробують методи та техніки підтримки психічного здоров’я та соціального благополуччя учасників освітнього процесу;
- вдосконалять та трансформують особистісно-професійні компетентності стосовно підтримки й розвитку психічного здоров’я та соціального благополуччя в умовах професійної діяльності.
|
Обсяг програми (години) | (not set) |
Перелік компетентностей, що вдосконалюватимуться/ набуватимуться | Загальні компетентності відповідно до професійного стандарту;
Професійні компетентності, які відображають надання психологічної підтримки психічного здоров’я та соціального/психологічного благополуччя учасників освітнього процесу:
– здатність визначати актуальні напрями і завдання психологічної підтримки з урахуванням моніторингу та аналізу соціально-психологічної ситуації в закладі освіти відповідно до визначених завдань, потреб, особливостей розвитку та вікових особливостей цільової аудиторії;
– здатність планувати, організовувати та визначати показники ефективності психологічної підтримки відповідно до визначених завдань, потреб, особливостей розвитку та вікових особливостей цільової аудиторії;
– здатність обирати та практично застосовувати інструменти (методи, методики, процедури), види, форми та змістовне наповнення психологічної підтримки відповідно до визначених напрямів та завдань, потреб, особливостей розвитку та вікових особливостей цільової аудиторії. |
Опис досягнутих результатів навчання | Володіння системними знаннями науково-психологічного спрямування про сутність та особливості підтримки психічного здоров’я, особистісного та соціального благополуччя учасників освітнього процесу;
готовність до змін, гнучкості, безперервного особистісно-професійного саморозвитку та саморегуляції;
оволодіння психологічними методами відновлення та збереження психічного здоров’я, соціального благополуччя;
здатність використовувати в умовах професійної діяльності сучасні методи та технології підтримки психічного здоров’я та соціального благополуччя з урахуванням індивідуальних особливостей учасників освітнього процесу, застосовувати діагностичний інструментарій та методи самодіагностики, надавати різні види психологічної допомоги з дотриманням вимог до їх реалізації. |
Документ про освіту | (not set) |
---|