Механізми надання підтримки різного рівня учням з особливими освітніми потребами в інклюзивному середовищі

Назва програмиМеханізми надання підтримки різного рівня учням з особливими освітніми потребами в інклюзивному середовищі
Структурний підрозділКафедра психології
Розробник(и)Троіцька М.Є., старший викладач кафедри психології; викладачі кафедри психології
NametypeКурси за вибором
НапрямРозвиток інклюзивних компетентностей (створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання, забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами
Цільова аудиторіяПедагоги різних спеціальностей
Мета програмиПідвищення психологічного і практичного рівнів професійної та інклюзивної компетентності педагогів закладів освіти з надання підтримки різного рівня учням з особливими освітніми потребами в інклюзивному середовищі в умовах запровадження Державного стандарту базової середньої освіти.
Зміст програмиСистема знань про можливості інклюзивного навчання і виховання дітей з особливими освітніми потребами в умовах запровадження Державного стандарту базової середньої освіти. Методи здійснення комплексної психолого-педагогічної оцінки потреб учнів у наданні підтримки в закладі освіти та її рівня. Механізми надання підтримки різного рівня в освітньому процесі. Методи побудови індивідуальної освітньої траєкторії та шляхів її реалізації. Способи педагогічної взаємодії між усіма суб’єктами інклюзивної освіти.
Обсяг програми (години)(not set)
Перелік компетентностей, що вдосконалюватимуться/ набуватимуться Здатність створювати умови, що забезпечують функціонування інклюзивного освітнього середовища;  здатність до педагогічної підтримки осіб з особливими освітніми потребами;  здатність забезпечувати в освітньому середовищі сприятливі умови для кожного учня, залежно від його індивідуальних потреб, можливостей, здібностей та інтересів.
Опис досягнутих результатів навчання- Оволодіння механізмами надання підтримки різного рівня учням з особливими освітніми потребами; - оволодіння методами побудови індивідуальної освітньої траєкторії та шляхів її реалізації; - уміння реалізувати різноманітні способи педагогічної взаємодії між усіма суб’єктами інклюзивної освіти; - здатність створювати умови, що забезпечують функціонування інклюзивного освітнього середовища; - вміння реалізувати різноманітні способи педагогічної взаємодії між усіма суб’єктами інклюзивної освіти.
Документ про освіту(not set)